Index Vakbarát Hírportál

11 milliárdból fogjuk reklámozni magunkat

2016. augusztus 5., péntek 16:28

Majdnem 11 milliárd forintot szór ki a beszántott Magyar Turizmus Zrt. helyébe megcsinált Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ). A TIMEA-ba (Turisztikai Innovációs Marketing Együttműködési Alapprogram) tettünk 8,35 milliárd forint EU-s pénzt, a 2,4 milliárdot pedig a sajátunkból, írja az MTI.

Ezt a sok pénzt 85 százalékban külföldi marketingre költik, a maradékot pedig itthonira. Elvileg kiemelt figyelmet fordítanak majd a gyógyászati célú turizmusra, az öregek megcélzására és az akadálymentes turizmus forszírozására. 

A projekthez nincs leírva semmi számon kérhető cél, de "reményeik szerint segíti a magyarországi vendégforgalom, illetve az abból származó bevételek növekedését, a külföldi turisták magyarországi tartózkodásának meghosszabbítását, ezáltal növelve az országon belüli fogyasztásuk mértékét".

Rovatok