6,6 milliárd forintot költött el a Nemzeti Kommunikációs Hivatal 2016. harmadik negyedévében - derül ki a Közbeszerzési Értesítőben közzétett tájékoztatásból, amit az Átlátszó szúrt ki. Az összeg 80 százaléka, 5,3 milliárd forint Rogán Antal propagandaminiszter szomszédjának, Csetényi Csabának a cégeihez került.
Csetényi két, amúgy is elképesztő felívelésben levő cége - a Network 360 és az Affiliate Network - mellett a Kuna Tibor féle Trinity International és a Mindshare Médiaügynökség szerződött partnere az NKH-nak. A Csetényi-cégeknek kiutalt 5,3 milliárdból:
A fennmaradó összegből 250 millió jutott a MÁV-Start kommunikációjára, 98,3 millió a Paks II Zrt. kommunikációjára, 120 millió pedig állampapírok kommunikációjára.
A Szijjártó Péter ismerőseként a köztudatba bevonult Kuna Tibor Trinityje:
A Mindshare-nek összesen 298,8 millió forint jutott, ebből 217,8 millióból a Magyar Postának kellett médiát tervezni és vásárolni. A teljes állami szféra egyébként a ciklus közepéig 50 milliárd forintot kommunikált el, ennek legnagyobb nyertese is Kuna Tibor volt.