Index Vakbarát Hírportál

Óriási szakmai siker: újabb rakás közpénzt költhet el Rogán szomszédja

2016. november 29., kedd 15:50

Hogy az állami cégek kommunikációs kampányai rossz hatékonyságúak, indokolatlanul drágák, és így jelentős részben a közpénz fényes nappal való kitalicskázását jelentik, arra számos elemzés és konkrét eset világított már rá az utóbbi években.

Éppen ezért ritkaság, ha valaki kimondott büszkeséggel számol be arról, hogy ő az, aki ezt a munkát elvégezheti: a kormányközeli üzletemberek alig olvasott lapjaiban való közpénzégetés és a megkérdőjelezhetetlen szakmaiság közé legalábbis eddig kevesen tettek egyenlőségjelet.

Megengedőbb az ügyben a Rogán Antal propagandaminiszter szomszédjaként is emlegetett Csetényi Csaba, aki már egy korábbi interjújában is úgy vélte, cége, a Network 360 a haza szolgálatában nyert el 12,5 milliárd forintot állami kommunikációs feladatokra. És most újra büszke a vállalatára. A kommunikációs szakember Csetényi kedden sajtóközleményt küldetett szét, amelyben "óriási szakmai sikerként" tálalja: cége újabb nagyszabású állami kommunikációs tendert nyert.

„Ügynökségünk a legmagasabb pontszámmal az első helyen végzett a pályázaton. Az egyik legnagyobb hazai megrendelő ismét bizalmat szavazott a csapatunknak, és ez óriási szakmai siker. Közel 20 éve dolgozunk azon, hogy a legjobbak között legyünk, rendkívül büszke vagyok a kollégáimra” – mondja a közleményben Csetényi.

A Network 360 az egyes kampányokra, főbb feladatokra egyedi megállapodásokat köt a Rogán alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatallal, a ténylegesen elköltendő összegek pedig az egyes kampányoktól függnek majd.

Rajtuk kívül a Kreatív szerint még két másik társaság is benne lesz abban a körben, akikkel az állam szerződhet. A New Land Media Reklám, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft. és Lounge Design Szolgáltató Kft. alkotta konzorcium, illetve a Kuna Tibor-féle Trinity International Communications Kft., Young and Partners Kommunikációs és Tanácsadó Kft., és SPRINT Nyomdaipari Szolgáltató és Ügynöki Kft. alkotta konzorcium.

Közleményükben megjegyzik, a tenderen "bárki indulhatott, aki megfelelő iparági tapasztalattal rendelkezett". Az iparági tapasztalat jelen esetben például azt jelentette, hogy olyan indulhatott, aki az elmúlt három évben részt vett legalább három “magyarországi lakosság egészét érintő társadalmi témával kapcsolatos esemény kommunikációjában”.

Rovatok