Adatforradalmat hirdetett a Yettel: a hazai mobiltávközlés történetében először egy kizárólag digitálisan elérhető, hűségidő nélküli és korlátlan belföldi adatkeretet biztosító előfizetést vezetnek be. A vállalat célja nem más, mint hogy teljes mértékben a digitalizációra fókuszálva új szintre emelje a mobilszolgáltatásoknál eddig megismert ügyfélélményt.
Digitális előfizetéssel reformálja meg a Yettel a magyar mobilpiacot: személyes megjelenés nélkül, kizárólag applikáción folytatott ügyintézéssel juthatnak akár percek alatt új, működő előfizetéshez a hazai lakossági ügyfelek – jelentették be a Yettel keddi online sajtótájékoztatóján.
A Yepp néven induló digitális tarifa a fintech- és streamingszolgálatásokhoz hasonló egyszerűséggel és rugalmassággal igény szerint bármikor aktiválható, szüneteltethető vagy megszüntethető, így szakít az immár több évtizedes „hűségidős” gyakorlattal, miközben a Yettel kiterjedt 4G- és folyamatosan bővülő 5G-hálózatán korlátlan belföldi adatmennyiséget és sebességet biztosít az ügyfeleknek.
Bankolás, ételrendelés, bevásárlás, filmnézés – egyre több szolgáltatás költözik a mobilokra, és a felhasználók egyre nagyobb hányada igényli, hogy a lehető legtöbb tevékenységet teljesen digitálisan, mobilon tudja intézni, üzletlátogatás vagy személyes ügyfélszolgálati kontaktus nélkül, kényelmesen, gyorsan és rugalmasan, bármikor. A távközlési cég a digitális ügyfélkiszolgálás fókuszát a Yettel alkalmazásra helyezi át, egyetlen mobilapplikáción belül egyre több, az ügyfelek mindennapjait megkönnyítő funkció megjelenésével. A felhasználói igény pedig világosan látszik: az elmúlt évben 19 százalékkal nőtt az alkalmazás havi aktív felhasználóinak száma.
Igor Prerovsky, a Yettel Magyarország vezérigazgatója kijelentette:
Egy alapvetően új szemléletet képviselő, digitális előfizetéssel forradalmasítjuk a telekommunikációs piacot. Célunk, hogy a lehető legnagyobb kényelmet és kiváló digitális élményt biztosítsuk ügyfeleinknek, hasonlóan, ahogy a fintechmegoldások új utat mutattak a bankszektorban.
A szakember hozzátette: az új termék mint műszaki megoldás a hazai fejlesztők kiváló tudását is bemutatja. Ráadásul az újdonság azt követően érkezik, hogy lezárult az ügyfélélményre kihegyezett, a valódi 5G-szolgáltatásra építő, több mint kétéves, komplex hálózatmodernizációs projektjük egy jelentős szakasza.
A szolgáltató a közelmúltban egy több tízmilliárd forint beruházást igénylő, jelentős léptékű modernizációs projektben teljeskörűen megújította mobilhálózatát, aminek révén
a korábbi 2-3-szorosára növelte az országos lefedettséggel rendelkező 4G-technológia kapacitását, és lehetővé tette a legmodernebb 5G-technológia bevezetését.
Ennek lefedettsége folyamatosan bővül, mára országosan több mint 900 bázisállomáson érhető el, döntő többségében az 5G képességeit leginkább biztosító 3600 MHz-es, úgynevezett C-sávban.
A több mint 1900 főt foglalkoztató Yettel Magyarország több mint 3,3 millió lakossági és üzleti előfizetővel rendelkezik, a vállalat 2023-as nettó árbevétele meghaladta a 242 milliárd forintot.
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság legutóbbi, 2023. utolsó negyedévi mobilpiaci jelentése szerint a Yettel a hanghívást forgalmazó SIM-kártyák száma alapján 23 százalékos piaci részesedéssel rendelkezik a lakossági számlás előfizetések piacán, és 30 százalékos részesedéssel a lakossági feltöltőkártyás előfizetések piacán.