A Sziget kezdetével megváltoznak a Coca-Cola elhíresült plakátjai, a hetero- és homoszexuális párokat szerepeltető képeket a fesztiválon kapható szivárványmintás palackok veszik át, írta a cég a szerdai közleményében.
A cég az Index kérdésére elmondta, hogy ezzel a kampányuk a második szakaszba lépett, és eredetileg is így tervezték a kampányt, hogy az első héten a párok, a másodikban pedig a palackok szerepelnek a plakátokon.
A gigacég #loveislove hashtaggel ellátott reklámanyagai először a magyar jobboldali sajtóban verték ki a biztosítékot, majd Boldog István fideszes képviselő vasárnap bojkottra buzdította a követőit Facebookon. Nem sokkal később Alföldi Róbert támogatását fejezte ki, miközben a plakátok eltávolításért létrehozott petíciót tízezrek írták virtuálisan alá.
A Hit Gyülekezete szintén tiltakozásra szólított fel, a Coca-Cola a keddi közleményében azt írta, hogy „sok reklám – nemcsak a Coca-Coláé – esetében megoszlik az emberek véleménye: van, akinek tetszik, és van, akinek nem. Természetesen tiszteletben tartjuk, ha másoknak eltér a véleménye a miénktől.” Az utóbbi pár napban több plakátot is megrongáltak, egy extrém esetben kiszedték a citylightokból, és felgyújtották őket.