A színésznő pihenőnapja olyan, hogy csak négy helyre rohan. Nemigen van ideje semmittevésre, aktívan pihen. Ilyenkor játszik, forgat, vagy egyre magasabb hegyekre mászik.
Legutóbb a Magas-Tátrában menetelt pihenésképp, nagyon élvezte, de rájött, hogy legközelebb pár napot fizikailag is szusszannia kell, mielőtt hegymászással rekreálja a lelkét.
Papp János barátja és színészkollégája vette rá a rendszeres barangolásra, de ő egyre magasabb csúcsokra vágyik. Legközelebb
a Dolomitokban mászkál majd a felhők között,
sziklákhoz rögzített kapaszkodók, láncok és egyéb ijesztő eszközök segítségével, amit via ferratának becéznek azok, akik az ilyesmiben lelik kedvüket.
Amikor a hegycsúcsról nézi a napfelkeltét, úgy érzi, beszélget a Jóistennel. Azt persze belátja, hogy csöndre és nyugalomra neki van nagyobb szüksége ezeknél a párbeszédeknél.
A nemsokára mozikba kerülő filmje, a Nyugati nyaralás is egy vakációról szól. A krimi-vígjáték cselekménye a nyolcvanas évek Magyarországán játszódik, és a Nagykarácsony óta sem ez az egyetlen munkája Tiszeker Dániellel és Lévai Balázzsal. Imádta a forgatókönyvet, a nyolcvanas évek „édes naivitását”, amiről akkor is azt gondolta, hogy bár nem olyan, mint amilyennek lennie kéne, alapvetően mégis boldog volt akkoriban.
Színházi előadásaival is végigsöpör a nyári Magyarországon. Vagy inkább Keresztül-kasul, hiszen ez az egyik kedvenc kétszemélyes előadásának a címe is, és a LIAison című zenés estjét is sok helyen játssza, melyet korábbi alkotó- és lelki társa, a harmonikaművész Babicsek Bernát tragikus halála után nagyon nehéz volt újra elkezdenie.
A beszélgetésen szóba került még
Aki lemaradt róla, vagy újra meghallgatná múlt heti beszélgetésünket László Ferenccel, aki „megélhetési kritikus, pályatévesztett történész és szenvedelmes olvasó”, az kattintson ide.
(Borítókép: Pokorny Lia. Fotó: Szabó Réka / Index)