Túltolta a cukiskodást az új-zélandi rendőrség, kényetelen kicsit megkomolyodni
Egy az új-zélandi rendőrség megbízásából készült, közel tízezer dolláros költségvetésű kutatás szerint a rendőrségnek kevesebb kiskutyás képet és mémet kéne posztolnia a közösségi oldalaikra. A kutatással megbízott marketinges cég azt javasolta, hogy inkább a rendőrség munkájáról posztoljanak többet. Az eredmények szerint a rendőrség Facebook-oldalán a posztok felét valamilyen vicces tartalom tette ki, és csak 8 százalékban voltak jelen bűnmegelőzéssel kapcsolatos információk. A marketinges csapat szerint egyébként a humor kifejezetten jó eszköze lehet egy hivatalos szervezet kommunikációjának, az ausztrál szövetségi rendőrséget emelték ki pozitív példaként.
A rendőrségre amúgy tényleg ráfért, hogy rendbe szedjék a közösségimédia-jelenlétüket. 2017-ben törölni is kellett egy posztjukat, amikor egy Office-mémmel ábrázolták, hogy milyen az, amikor valakit értesíteniük kell, hogy egy családtagja meghalt balesetben. Ez többek között azért volt különösen durva mellényúlás, mivel 9 ember halt meg azon a hétvégén, amikor a posztot közzétették.