Kendall Jenner a mexikóiak bajszát húzogatja
Nem minden sikerülhet tökéletesre, amire a Kardashian-Jenner-klán ráteszi a kezét. Kendall Jenner (ő a magas vékony) kedden jelentette be, hogy kijött a saját tequila márkájával. Majd az egész család körbe is promózta az új terméket (ez csak Kim Kardashian esetében jelent 205 millió Instagram követőt, tehát nem aprózták el). Az egymás reklámozása, amúgy is tradíció a családban.
Kendall Jenner habár négy éve kutatja a titkos, tequila eszenciát, azért elég meglepő volt, hogy hirtelen kirukkolt egy saját verzióval. Ez is tökéletesen bizonyítja, hogy Kardashianék már gyakorlatilag elérték a szingularitást, vagyis teljesen kiszámíthatatlan és megjósolhatatlan nekünk földi halandóknak, hogy mivel fognak legközelebb előállni.
Viszont ahogy számítani lehetett rá, 2021-ben már nem annyira divat különböző kultúrák termékeit sajátként eladni. Ezen háborodott fel az internet népe is, hogy mennyire aggályos, mexikói családi kifőzdék párlatait kisajátítani. Emellett pedig az is kérdéses, hogy az előállítás milyen formában zajlik: félő, hogy Jenner olcsó mexikói munkaerővel készítetti el a terméket, akiknek a fizetése messze elmarad mondjuk az amerikai munkabérektől, ő pedig ezen gyarapítja az amúgy sem elhanyagolható vagyonát.
Egyébként nem csak Jenner rendelkezik saját tequilával, hanem többek között George Clooneynak, Nick Jonasnak és Dwayne "The Rock" Johnsonnak is van már saját márkája.