Ezzel milliókat kaszált a rapper
Mint kiderült, a Louis Vuitton anyacége bevásárolta magát a híres rapper, Jay-Z pezsgőmárkájába. Jay-Z az Armand de Brignac márkát még 2014-ben vásárolta meg majdnem 30 millió dollárért, ami 8,9 milliárd forintnak felel meg, azóta igencsak emelkedett a cég nyeresége, és most az LVMH divatóriás is bevásárolja magát a bizniszbe – adta hírül a CNBC.
Jay-Z kezei alatt a vállalat 2019-ben 13 millió dolláros (3,8 milliárd forintos) költséggel, és 225 millió dolláros, ami 66,5 milliárd forintnak felel meg, értékesítéssel rendelkezett, így közel 94 százalékos nyereséget könyvelhetett el a cég ez idő alatt. Szintén Jay-Z irányítása alatt az éves palackforgalom 60 ezerről félmillió palackra nőtt.
Az esemény után még az NBA legnagyobb sztárja, Lebron James is gratulált a rappernek.