ByeAlexet csuklóból leoltotta a burgercég, amelyre nyilvánosan panaszkodott
Az énekes emberére talált a fővárosi étkezde dolgozói között: Facebook-oldalán panaszkodott a rendelése miatt, amit a burgercég nem hagyott szó nélkül.
„Amikor nagy ritkán rendelsz egy burgert, és a jéghideg italt összezacskózzák vele, hogy azonnal mikrózhasd a fagyos kajádat #nemlogikus” – írta ByeAlex a közösségi oldalán, betaggelve a céget, amelytől a vacsoráját rendelte. Több se kellett az étkezde dolgozóinak, kommentben reagáltak az énekes bejegyzésére.
Kedves Alex, az is elképzelhető, hogy egy munkatársunk a 297-edik megrendelés után egymás mellé tette az italt a burgerrel, miután igyekszik mindenkit szívvel, lélekkel kiszolgálni. Vagy az is, hogy a futárcég több címet visz ki (ami tőlünk független), és kihűl közben. De igazából mi sem posztoljuk ki, ha nem tetszett egy nótád. És persze elnézést a hibáért. ByeAlex #nemlogikus
– írták válaszul, amit persze ByeAlex nem hagyott annyiban.
„Oh, én kérek elnézést, hogy szóvá mertem tenni. (Szerintem viccesen amúgy.) Az ételt nem minősítettem. Nem szerettem volna megbántani vele a kis cégeteket” – magyarázkodott, majd kissé gúnyosan hozzátette: „Tudjátok, azért nem csinálok magamnak hamburgert, mert bízom abban, hogy azok, akik azt hirdetik, hogy ehhez értenek, azok értenek is hozzá.”
Nem mellékesen nektek nem kell fizetnetek egyetlen dalomért sem. Én fizettem. Nem fog persze földhöz vágni, nyugalom! Olyannal viszont tényleg soha nem találkoztam még, hogy panasz után nem egyszerűen csak elnézést kérnek a vendégtől, hanem még nyílt kommentben kérik ki maguknak az egészet. Szerintem ez öngól! Kurva nagy. Hol is van ebben a szívvel-lélekkel? Mert én úgy írok dalokat, még ha nektek nem is tetszik
– fejtette ki az énekes, bár az egyelőre nem tiszta, mit kértek ki maguknak az étkezde dolgozói, az olvasottak alapján inkább csak próbálták megmagyarázni, mi lehetett a hiba, utalva rá, hogy a nevesítésüket nem feltétlenül érezték korrektnek. Utóbbit egy újabb kommenttel alá is támasztották.
„Nem az esetet kérjük ki, mert ha elrontottuk, akkor elrontottuk. Ha szeretnéd, akkor természetesen kárpótolunk, mint minden vevőt, akinél elszúrunk valamit. Másképp nem létezhetnénk. A kritikát viszont több módon lehet fogalmazni, ki így, »ki úgy«. Az esetben, ha az étteremnek jelzel közvetlenül – ami rövidebb út lehet, mint a saját oldaladra egy #nemlogikus poszt –, akkor remélhetőleg a protokoll szerint fognak eljárni, és kárpótolnak, ahogy mindenki mást” – magyarázták, hozzátéve:
Ha pedig öngólt rúgunk azzal, hogy szót emelünk a stílus ellen, akkor nagy örömmel rúgtuk be, holnap is felkel a nap.
A kommentháborút itt találja.