Ötdimenziós sakk svájci bicskával
Bár a pályán nem látszik, hiszen az autóban egyetlen ember ül csak, az autóverseny legalább annyira csapatsport, mint kosárlabda, a labdarúgás, vagy mondjuk az amerikaifutball. Utóbbival további párhuzamot vonva a csapat – szerelők, mérnökök és menedzsment – háttérstábja kicsit a támadófalemberekhez hasonlíthatók, hiszen legtöbbször akkor veszik őket elő, ha valami nincs rendben. Az amerikaifocis támadófalembereknek nincs is külön statisztikai mutatója, csak a büntetéseket jegyzik náluk, és így van ez valamennyire a háttérstábnál, egy-egy dicséretet leszámítva akkor hallunk róluk, ha nem volt kikészítve a friss szett gumi, nem jól húzták meg a csavart, és a kerék leesett a kivezetőkörön, vagy leejtették a kocsit az emelőeszközről. A motorsportok talán legnagyobb igazságtalansága ennyire redukálni egy csapat munkáját – ha minden rendben van, pipa, ha nem, óriási baki. Hogy kicsit közelebb hozzuk a háttérben folyó dolgokat, júliusban négy napra összebútoroztunk a TCR Európa-kupa szezonjának végén végül a dobogóról 2 ponttal lemaradó M1RA-val, Michelisz Norbert versenycsapatával, hogy a számukra hazai, hungaroringi hétvége előtti és alatti napokon át megmutassuk, kik is garázs meg nem énekelt hősei.
Az építés és a bontás folyamata time lapse videónkon. Öt másodperces időközönként lőttük a képeket, egy kisebb rostálás után végül 4527 képkockát vágtunk egy, amin az építés és a bontás összesen több mint hat órás együttes folyamata látható. A Nagyképhez végül 4890 fotót készítettünk, ezekből válogattuk a cikkbe kerülteket.