Újabb villámgyors, 2,2 másodperces csere a Ferraritól. A német a negyedik helyre, Räikkönen elé, Bottas mög jött vissza. Kemény gumikat kapott, ha akarja, már nem kell kijönnie.
Tehát úgy taktikáznak, hogy ráérnek később taktikázni, mert akár pár körre is mehet ez a szett, de akár a végéig is maradhat ezeken. Hamilton Räikkönen mögé érkezett meg, a két Ferrari most segítheti egymást.
A sebességmérőnél, 341,8 km/h-val mérték be a Force Indiát, ez csak 0,5 km/h-val lassabb a tavalyi legnagyobb sebességnél
9,5 másodperc az előnye, senki sem zavarja
gyorsabbak most, mint Vettel 15 körös közepesei, ennyivel bírják jobban a terhelést
Miközben Hamilton kicsit lemaradt a Ferrari mögül, amikor kicsit lefutott a pályáról
Rosberg az első, Bottas a negyedik, ők a futamot is innen kezdték meg, mindenki más már új pozícióban
Ő csak kerékcserén, vele nem voltak akkora izgalmak
Teljesen elrontotta, hol kellett volna megállnia, óráisi szerencse, hogy senkit nem gázolt el. Elszállhattak a fékei, vissza is tolják a garázsba, ennyi volt
Ezzel a megrongálódott hátsó szárnnyal, de Buttonnál még így is gyorsabb a Lotusban, akitől a 17. helyet szerezte meg. Ez persze azért van, mert Buttonnak is van gondja elég, állítólag amint a gázra lép, teljesen kipörögnek a kerekei.
6,4 másodperccel az élen.
A mostani számok alapján, mert eddig körönként 1,5 kg benzint használt el. 66 kör alatt ez 99 kg a 100-ból, ami nem a legjobb taktika. Mögötte Hamilton jobban spórol, de messze még a vége
Az orosz hallgatott is a rádióra, a célegyenes végén odatette a Red Bullt a Toro Rosso mellé egy gyors manőverrel, és megszerezte a 9. helyet
hogy az angolnak ne legyen esélye előzni a célegyenes végén
Csak a többiek kerékcseréi miatt volt ennyire elöl a McLaren.
Ahogy a 10. helyen Verstappen is, ezt még nem jelentettük. Tehát a Ferrarin belül nincs egységes taktika
Vettel mellé, de ez még korai volt, de nagyon közel van már Vettelhez. Hülkenberg is előzni próbált, de Sainz keményen tartotta a helyét, úgyhogy a Force India mehetett ki a pályán kívülre.
És néggyel Vettelnél. A német mercis előnye 5 másodperc, Hamilton viszont mindjárt újra 1 másodpercen belül kerül Vettel mögött
Letörték a ferde darabot a hátsó szárnyról
A német cseréje 2,3 másodperc volt csak, simán jön vissza Hamilton elé, aki leggyorsabb körrel választol, de 2 másodpercről kell visszakapaszkodnia magát. Közben kihívták Rosberget is.
A jobboldali függőleges tartó tört el valahogy, ez nem lesz gyors csere a venezuelainak
Új gumikat kap, nem küldik tehát tovább Vettel mögött. De nagyon lassan ment a kerékcsere, valami hiba volt a bal hátsóval, 5,3 másodperc alatt végeztek csak, így a címvédő csak Maldonado mögé ért vissza. Nem nagyon tudnak ezzel Vettel alá vágni
Vagyis Hamilton nyomhatja nagyon Vettel mögött
Hülkenbergé. Közben Ricciardo támadta Verstappent, de nagyon elmérte a kanyart és hatalmasat rontott
1,5 másodpercről bejött 0,8-ra Vettel mögött. Jöhet egy nagy csata
Már hat másodperc fölött az előnye az élen. Hamilton pedig nem tud közelebb kerülni Vettelhez
A venezuelai már a nyolcadik a 12. helyről, és nem sokra van attól, hogy Verstappent is lenyomja - ezt meg is tette a hetedik kör végén.
Hamilton 1 másodpercen, vagyis DRS-távolságon belül a Ferrari mögött.
Rosberg, Vettel, Hamilton, Bottas, Räikkönen, Massa, Verstappen, Maldonado, Sainz és Ricciardo az első 10. az ötödik kör végén
Alig van tapadása a Lotusnak, sorra megy el mellette mindenki.
1:31.755, nem meglepő módon. Massa pedig tovább előzget, ugyanott ment el Verstappen mellett, ahol az előbb Sainzot nyomta le