1. Nico Rosberg
2. Sebastian Vettel
3. Lewis Hamilton
4. Danyiil Kvjat
5. Daniel Ricciardo
6. Kimi Räikkönen
7. Sergio Pérez
8. Jenson Button
9. Felipe Nasr
10. Carlos sainz
11. Nico Hülkenberg
12. Romain Grosjean
13. Marcus Ericsson
14. Valtteri Bottas
15. Felipe Massa
16. Roberto Merhi
17. Will Stevens
Kiestek: Max Verstappen, Fernando Alonso, Pastor Maldonado
nagyjából az előtte haladó pilótától, a német előtt Rosberg, a finn előtt Ricciardo, mindez a 19. körben
Máris mennek kerékcserére 15 kör után, ez kétkiállásos taktika lesz
Ő Ricciardót üldözi az ötödik helyért.
Behozta 1,5 másodperc alá a különbséget Rosberghez képest a 13. körben
Megy is rá Pérezre
10 kör rendesen szétrázta a mezőnyt
mindkét McLaren pontszerző helyen
Illetve egészen eddig az volt, törmeléket takarítottak: egy fél első szárnyat.
Alig érnek valamit a hátsó fékei, nem lesz valami könnyű verseny így. Ki is megy a boxba, és be is tolják a garázsba
A célegyenes végén, a belső íven ment el Maldonado mellett a fiatal holland
Hülkenberg meglökése miatt 5 másodpercet állhat majd a boxban a kerékcserénél
A harmadik körben, de a két Ferrari sincs nagyon ott a mercis német nyakán
Lehet, hogy mégis meg tudják menteni a brazil versenyét. nagyon lassan endult el a Williams, de egy kör hátránnyal mégis tudja folytatni. Talán Maldonadóval ütközhetett
Alonsóval koccant, a Force India eleje tropára ment, de talán a boxig visszajut. Massa viszont elszállt, vége lehet a versenyének.
Persze nem Pérez, hanem Hülkenberg volt az.
Alonso pedig két helyet jött előre a rajtnál, már ott van Button nyakán.
Vettel támadta az első kanyarban Rosberget, de a két Merci maradt az élen.
Mindenki rendben eljött, Hamilton maradt ott egy icipicit a helyén, de aztán visszavette a pozícióját Rosbergtől.
Hülkenberg, Alonso, Bottas, Stevens és Merhi, a többiek az új szuperlágy gumikon.
Button járt egyébként a legjobban, hiszen nem jutott be az időmérő harmadik szakaszába, így olyan gumin indul, amin akar, mégis a 10. helyről rajtolhat majd. Előtte mindenki 4-6 körös szuperlágyon.
Most viszont még remek idő van.
Hamilton egyszer, 2008-ban tudott nyerni, mostanában nem nagyon jött össze neki.
5 versenyen nem volt szükség a biztonsági autóra, a másik 10-en viszont volt bőven esemény: négyen csak eygszer, három kétszer, hármon pedig háromszor is be kellett jönnie a safety carnak.
Erősen kezdték a reggelt a McLarennél a Tag Heuer jóvoltálból: a Real-sztár Cristiano Ronaldo és a szupermodell Cara Delevigne nézett be, hogy a mi a helyzet, sőt, Cara még az egyik kocsiba is becsüccsent.
Szuperlágyról lágyra, és ennyi, ez lenne a nagy stratégia mára.
Grosjean váltócsere, Sainz pedig az elmulasztott mérlegelés miatt került hátrébb, utóbbi egészen a bokszutcáig, ezzel Button befért az első 10-be. Így jönnek a sorok egymás mögött
A WSR 3,5-ös versenyen, ahol a célegyenesben akadt össze Bruno Bonifacio és Meindert van Buuren annyira komolyan, hogy előbbi majdnem kirepült a pályáról.
De az, hogy sorban 17-edszer Lewis Hamilton vagy Nico Rosberg nyerje az időmérőt, az egészen elképesztő.