Kimi Räikkönen és Jenson Button komédiába illő méretű rajtbüntetéssel került a mezőny végére, a mclarenes angol összesen 70, a ferraris finn pedig 35 helynyi büntetést kapott a futam előtt a motor alkotóelemeinek cseréje miatt.
Räikkönen eredetileg a 13. helyről ment vissza a 18. helyre, a plusz 30 hellyel viszont csak egyet veszít, Button rekordját ugyanis nem tudja beérni.
az összetettben, 21 ponttal előzi a pont nélkül záró Vettelt.
Lewis Hamilton a második és Valtteri Bottas a harmadik.
Grosjean elöl, mögötte Maldonado.
Az utolsó négy körre.
Ezért esett ki.
A stadion bejáratánál, de megfogta a Lotust a venezuelai a 11. helyen.
Bottas tartja a harmadik helyét, de nagy jön mögötte Kvjat és Ricciardo.
Rosberg egy kanyart vágott le, Hamilton pedig egy rázókövet kapott el nagyon. A nagyobb vonat viszont most a két Williams és a két Red Bull között jött létre
Újabb kieső, nem tudni, mi volt a brazil problémája.
Indul a verseny újra
Rosberg, Hamilton, Kvjat, Bottas, Ricciardo, Massa, Hülkenberg, Pérez, Verstappen és Grosjean
Amíg a Safety Car vezeti a mezőnyt.
Vkjat, Ricciardo, Massa, Hülkenberg, Verstappen és Maldonado is kihasználják a Safety Cart
Hatalmas kicsúszás lehetett, elég nagy gumicsíkot húzott maga után, de rendben van a német, mozog a kocsiban
Verstappen hibázott előtte, a mexikói lecsapott a hazai közönség előtt, fel is robbant a lelátó
Rosberg, Hamilton, Kvjat, Bottas, Massa, Ricciardo, Hülkenberg, Pérez, Verstappen, Grojsean
A Merci úgy tervezett, hogy egy kiállással mennek végig, aztán hirtelen váltottak. Rosberg engedelmeskedett, Hamilton visszakérdezett, csak aztán ment ki, parancsra.
Nagy kérdés, hogy ez tervezett kiállás volt-e, vagy végig így tervezték? Átálltak a B tervre, jön mindjárt Hamilton is. Érdekes, lehet, hogy nem akarnak kockáztatni a Mercinél, megvolt az előnyük, hogy cseréljenek, nem akarták túlhajtani a gumikat
Magabiztosan vezet közel 3 másodperces előnnyel, ennyi elég neki, nem akarja, hogy mindenféle adatokkal fárasszák
Volt a pálya közepén egy törmelék, jó pár kör óta kerülgették már a versenyzők, most be is rohant egy bátor pályabíró, és kihozta. Közben kicsit meg is botlott, de tudta, mikor üres eléggé a pálya
Egyelőre elég jól bírják a motorok a magaslati levegőt, nincs gond a hűtéssel senkinél. Mivel a két Merci előnye 26 másodperc az élen, bőven tudnak majd spórolni
Vártak rá, talán a friss gumikkal jobban tud majd menni, hogy minél több pontot szerezzen a szinte biztosan dobogós (futamgyőztes?) Rosberg miatt.
Pérez ellen védekezve csúszott meg a Toro Rosso, de így tartotta meg a pozícióját, nincs olyan, hogy ne kellene elengednie a mexikóit a 9. helyre. El is engedte
2,3 másodpercre hozta le a hátrányát
A németé most a leggyorsabb kör, de azonnal elveszi tőle azt Hamilton.
A gumikra mondja, hogy nagyon nem jók. Maldonadót üldözi, de úgy nehéz, hogy nem nagyon tapad a Ferrari
A két Mercedes kerékcseréje után, Rosberg az első, Hamilton a második