Elég nagy eső volt, ami azóta ugyan elállt, de nem sokkal a rajt előtt újra rákezdett. Ez már csak azért sem jönne jól, mert Monacóban eső nélkül is 80 százalék az esély a Safety Carra.
At the moment, it doesn't look like it clears up soon ***Heavy rain showers run through the port of #MonacoGP #F1 pic.twitter.com/Lv8m0bprjZ
— Sauber F1 Team (@SauberF1Team) May 29, 2016
Első ránézésre azt hittem, hogy valami soktízéves modellt állított ki a Pirelli saját festéssel, amikor bemutatták, hogyan festene a 2017-től érkező garnitúra.
A sima esőgumik helyett.
És vitték magukkal a Toro Rossót is, ami idén Ferrari-motorokkal versenyez.
Annyira esik, hogy lehet, extra biztonsági intézkedések mellett kezdik meg a gurulást.
Az ausztrál szuperlágy gumin ment remek időt az időmérő második harmadában, vagyis száraz pályán ilyen gumin, és nem ultralágyon kellett volna indulnia. Az eső most ezt eltörli, mindenki extrém esőgumin kezd majd.
Kimi Räikkönen pedig váltócsere miatt került öt hellyel hátrébb. Így indulnak:
A stewardok vizsgálták az orosz Toro Rossójának fenéklemezét elejét, ami egy kisebb ütközésnél sérült meg, ám mivel ez lassabb időeredményt jelentett az orosznak, tehát előnyt nem, végül nem büntették meg.
Ennyire fontos, hogy ki indul az élről - 933 körből 819-et ő vezetett 2004 óta. Tavaly ugyan Lewis Hamilton nem nyert az élről indulva, de előtte 2009-2014 között sorban mindig az időmérő legjobbja lett a futamgyőztes.