Legalábbis azt mondta, hogy csak bajnokesélyes autóba ülne be, ami ugye egy Ferrari- és egy Mercedes-ülést jelent. Persze egyből beindultak a pletykák arról is, hogy a Renault gyári csapatához térne vissza.
A Kínai Nagydíj után a versenyigazgató Charlie Whiting hívta fel minden pilóta figyelmét, hogy nem állhatnak fel úgy a rajtrácsra, ahogy Sebastian Vettel tette Sanghajban.
Whiting szerint 20 éve ugyanaz a szabály, két kirívó esettel találkozott csak, Daniel Ricciardóéval tavaly Japánban, és Vettel idei kilógásával. Utólag elmondta, hogy Ricciardo esete nem jutott el a stewardokhoz, Vettel esetében pedig ő maga hagyta, hogy a stewardok döntsenek, mert ellenkező esetben ő elhalasztotta volna a rajtot, a német pedig indulhatott volna a boxutcából.
Felverődő kavics okozott sérülést az első szárny terelőbordáin a pályára menet, de ettől nem fog lelassulni a finn.
Legalábbis azt mondta, hogy csak bajnokesélyes autóba ülne be, ami ugye egy Ferrari- és egy Mercedes-ülést jelent. Persze egyből beindultak a pletykák arról is, hogy a Renault gyári csapatához térne vissza.
És ez most nem vicc, mint amikor a Magyar Nagydíj kihagyásával tréfálkozott a spái 24 órás miatt. Motorhiba – valószníűleg olajfolyás – miatt nem vállalja a kockázatot a McLaren.
Igaz, még nem csapattársként. Meglesz az ismétlés?
Igaz, nem sokkal, a Force India 8 századdal, a McLaren 1,2 tizeddel maradt el a tavaly idejétől az időmérőn. A legtöbbet a Renault gyorsult, 3,339 másodpercet, ami elég nagy előrelépés, nem véletlen, hogy mindkét pilótájuk a top 10-ből indul ma.
Kínában egyébként mindenki legalább 2,5 másodpercet gyorsult.
Ez még nem jár büntetéssel, hiszen csak a második motor, amit idén felhasznál, de a spanyol azért nem örül az új erőforrásnak, hiszen a futamon, élesben kell majd megszokni azt. Alonso egyébként a 15. helyről rajtol majd abban bízva, hogy végig tud menni.