A hétvégi Japán GP pilótabrífingjén vetette fel Romain Grosjean, a Haas-Ferrari pilótája, hogy a tiszteletkörön szabad-e kikapcsolni a biztonsági övet, mert hogy ő többször látta, hogy Lewis Hamilton ezt csinálja.
Nem akar vele semmit, csak tisztázni, ezért kérdezte meg a versenyigazgatót.
Némi eszmecsere után arra a konklúzióra jutott Charlie Whiting, hogy nem lehet kikapcsolni az övet, de meglazítani igen.
Na de meglazítani nem lehet, legalábbis rém nehéz, kikapcsolni viszont egy mozdulat, szólt közbe Felipe Massa.
Whiting erre megerősítette, hogy a kikapcsolás nem opció, de hát ér-e ez annyit, hogy komolyabban foglalkozzanak vele? Megkérdezte azért Hamiltont, hogy ő tényleg kikapcsolja-e vagy csak lazít rajta.
Kikapcsolom,
felelte Hamilton vigyorogva, mint amikor rosszat csinál a gyerek, és tudja. És azzal védekezett, hogy csak akkor teszi, ha nyert. (Ami idén 8 alkalom, minden második futam.)
Whiting hangsúlyozta, a tiszteletkörön is történhetnek dolgok, mire Hamilton odaszólt, hogy
Sebastiannak talán tényleg jobb, ha nem kapcsolja ki
Egyértelműen az elképesztő malajziai balesetre utalt, amikor Sebastian Vettel a levezető körön ütközött össze Lance Stroll-lal. Vettel is csak mosolygott magán.
Whiting egyébként tisztázta azt is, miért vihette el magával Vettel a kormányt akkor az eset után: ésszerűtlen lett volna a verseny vége után büntetgetni, főleg, hogy az autó elszállításához nem is volt szükség a kormányra.