Hülkenberg és Sergio Perez van mögötte, elméletileg náluk végig gyorsabb tud lenni, és ha Räikkönent meg tudja verni a végéig, összejöhet neki a dobogó. Neki van az a nem semmi rekordja, tudják.
Hülkenberg és Sergio Perez van mögötte, elméletileg náluk végig gyorsabb tud lenni, és ha Räikkönent meg tudja verni a végéig, összejöhet neki a dobogó. Neki van az a nem semmi rekordja, tudják.
Ha megnézzük az ismétléseket, Hamilton bőven bőven Vettel előtt volt már a sikánból kijövet, és még szélesebben is kiengedhette volna a Mercit, furcsa is, hogy miért nem tette. Valószínűleg, mert itt Mexikóban a szokásosnál magasabbak a kerékvetők, csütörtökön Esteban Ocon fel is szólalt miattuk. Abban a kanyarban különösen élesen végződik a kerékvető külső része, ami ha a kocsi közepe alá kerül, gondokat okozhat. Szerintem Hamilton emiatt nem akart szélesebb íven kigyorsítani.
Lassan spórolhat is a holland, nehogy elfüstöljön a motor a magaslati levegőn.
Massa, Vettel, Wehrlein, Sainz és Hamilton ezek.
Hát, megnéznénk azért belső kamerából, inkább versenybaleset volt ez.
De a francia pont annyira gyors a Haasszal, hogy ne tudjon mellémenni a McLaren.
Hamilton továbbra is a 19. helyen, még csak 10 másodpercre Sainz mögött, pedig az angol is elég gyors.
A hetedik helyen járt, de gyorsan visszaesett, egyelőre nem láttuk, hogy miért, csak hogy a boxban van. Nem is készültek rá, senki nem várta a szerelők közül, ez komolyabb gond.
Hülkenberg, Pérez és Räikkönen is közelről követi a franciát.
A hollandé a leggyorsabb kör folyamatosan, már 2,8 másodpercre ellépett Bottastól, aki még jobban leszakította már Ocont.
Verstappen szépen kerülte meg Vettelt, Hamilton is jól jött fel, de a hármas kanyar elején összeért a Ferrari és a Mercedes, innen csúsztak vissza az utolsó két helyre a boxkiállás miatt.
Vettel és Hamilton közé tért vissza a Renault-val.
Innen már nem cserélne Vettel és Hamilton?
Ez mondjuk Hamiltonnak jó, így világbajnok lenne.
Meg orrkúpot. Még így is gyorsabban végez, mint Hamilton. A német lágy gumikon tért vissza a 19. helyre, Hamilton szintén lágyakon az utolsóra, van köztük 23 másodperc.
Bottas mögött ólálkodott fel a francia.
Jobb hátsó, Vettellel ütközött. Megy Vettel is a boxba, nála sincs rendben a kocsi.
Bottas feljön a második helyre.
Ritka a levegő, 21 fokos, a pálya 42, könnyen elfüstölhetnek a motorok, ha nem vigyáznak, főleg a forgalomban haladó kocsik lehetnek gondban a felmelegített levegő miatt.
Csak Grosjean (15.) és Alonso (18.) indulnak szuperlágyról, mindenki más ultrán kezdi a futamot.
Az ultralágyak 25-30 kört bírnak majd, a szuperlágyak 35-40-et is simán, de elképzelhető, hogy valaki nagyon korán vált lágyra, amik 50 kört is elmehetnek. Mi az előbbire tennénk azért, azt látjuk majd sokat.
A pálya 4304 méter hosszú, de nem is ez, hanem a 2226-9 méteres tengerszint feletti magassága az érdekesebb, ez komolyan megterheli majd a motorokat, ráadásul elég meleg is van.
12 kört tett meg a pályán egész hétvégén, saját bevallása szerint is alig ismeri a vonalvezetést az utolsó helyről induló francia.
Amennyiben Vettel nyer, Hamiltonnak még az ötödik hely is elég ahhoz, hogy ma világbajnok legyen, már negyedszer. Persze az iménti rádióüzenet alapján lehet, hogy aggódhat.
Nemrég azt mondta a csapatnak, hogy a kivezető köre után nem nagyon volt erő a kocsiban, amikor elhagyta a garázst.
Isten éltesse a Williams kanadai pilótáját.
Sergio Pérez is az áldozatokért versenyez ma a Force Indiában.
Igen, a szingapúri rajtbaleset. Reméljük, ma okosabban csinálják.
A rajt előtt nem sokkal jelentették be, hogy Brendon Hartley 20, Pierre Gasly pedig 5 rajthelynyi büntetést kap motoralkatrész-csere miatt. Korábban a két McLaren motorcseréje már biztos volt, vagyis négy büntetett pilótánál járunk. Ezeket figyelembe véve így néz ki a rajtsorrend: