Räikkönen, Hamilton is elég közel az előtte levőhöz, illetve hátrébb is sűrűbb a mezőny, nézzük, jönnek-e az előzések.
2 másodpercre húzott el Bottas előtt, itt nincs is verseny, de Bottas és Verstappen, illetve Räikkönen és Hamilton között lehet izgalom. A bajnok mögött Ricciardo jön egyébként, majd a két Renault.
A finn eléggé visszacsúszott, és már Hamilton is támadja Räikkönent.
Bahreinben volt egy szabálytalan előzés ugye a felvezetőn, most valószínűleg mindenki figyelni fog, hogy ne kapjon büntetést.
A Ferrari utolsó triplagyőzelme meg 2006-ban volt, akkor Michael Schumacher csinálta meg.
Éles váltás a bahreini forrósághoz képest, de a pálya így is melegebb, mint eddig a hétvégén bármikor.
A bajnok nehezen teszi túl magát azon, hogy a bahreini forróság után a kínai viszonylag hidegben is nagyon jól megy a Ferrari, miközben ők nem tudnak mit kezdeni a hidegben a gumikkal. Leginkább ez volt a gondjuk az időmérőn, de főleg az ultralággyal nem találták a beállításokat, a futamon viszont az nem kerül elő. Az előny viszont a Ferrarinál, hiszen övék az első sor.
Az első két sorból indulók (a két Ferrari és a két Mercedes) lágy gumikon kezd, a Pirelli szerint ők egy kiálláson lehetnek, közepesre váltanak majd, míg az ultralágyon induló Red Bullok jobban kaphatják el a rajtot a jobb tapadás miatt, cserébe viszont kétkiállásos taktikán lehetnek, bár a Pirelli úgy számol, akár az ultralágy, közepes taktika is elég lehet a célba éréshez, de valószínűbb egy ultra, ultra, lágy náluk.
És persze mindez borul egy korai, vagy akár egy kései biztonsági autós periódussal, ami Kínában sosem kizárt.
Ő váltócsere miatt, de nem kerül ugye hátrébb, marad a 20. helyen. Íme a rajtsorrend: