![](https://kep.index.hu/1/0/3901/39012/390121/39012113_2975693_4a6413f41128d85898c6ef233b3e1499_wm.jpg)
Fernando Alonsóék is alacsony leszorítóerejű hátsó szárnnyal mennek Silverstone-ban, hasonlóan, amivel Bakuban is mentek. Alonso szárnyalt a sprintkvalifikáción, az első körben hat pozíciót sikerült javítania, amihez valószínűsíthetően nemcsak a veterán tapasztalatai, de a fejlesztések is nagyban hozzájárultak.
A levegő hőmérséklete jelenleg 29 fok, az aszfalt hőmérséklete 54 fokos, ami az abroncsoknak is nagy kihívást jelent.
Az F1 hivatalos gumiszállítója erre a versenyhétvégére a legkeményebb oldalról közelítette meg a gumikiosztást, így a C3, C2 és a C1 keverékeket biztosítja a Brit Nagydíjra. A Pirelli az egykiállásos stratégiát tartja a legideálisabbnak, de az utóbbi nagydíjakon ezek a prognosztizációk megkérdőjelezhetőek voltak.
Az első történelmi sprintfutam eredménye alapján a holland várhatja az első helyről a piros lámpák kialvását, közvetlenül mellőle a vb-címvédő Lewis Hamilton startol. Vajon ki fordul elsőként az első kanyarban?
Hamarosan kezdetét veszi a 2021-es F1-es szezon kilencedik nagydíja, a Brit Nagydíj. Tartsanak velünk!