Sajtóértesülések szerint névadó szponzort cserél a francia élvonalbeli labdarúgó-bajnokság – tehát a Ligue1 –, és öt év után az Uber Eats helyett a McDonald’s lesz a főtámogatója.
Erről Daniel Riolo újságíró számolt be az RMC After Foot műsorában, hozzátéve, hogy a világ legerősebb bajnokságai között számontartott francia bajnokság korábbi névadó szponzora nem kívánt tovább fizetni évi 15 millió eurót.
Nem akartak továbbra is ilyen árat fizetni a jogokért, és Vincent Labrune (az LFP elnöke) irodája egy újabb ajánlatot kapott egy másik cégtől. Ez volt a McDonald’s ajánlata, de még átdolgozzák, a három év alatt várhatóan 60 millió eurót fizetnek
– számolt be a fejleményekről Riolo.
Az amerikai gyorsétteremlánccal kötött megállapodás értelmében a bajnokság neve Ligue1 McDonald’s névre fog változni. Arról már korábban írtunk, hogy a francia liga közvetítési jogainak értékesítése is nehezebb lesz a következő szezontól, mivel a Paris Saint-Germain világsztárja, Kylian Mbappé szinte biztosan nyártól a Real Madrid játékosa lesz.