Szoboszlai Dominik, a magyar labdarúgó-válogatott csapatkapitánya, a Liverpool középpályása és a Magyar Telekom hosszú távú együttműködést kötött. A megállapodás első lépéseként a futballista és a távközlési cég arra biztatja a magyarokat, hogy ne adják fel a nehéz körülmények ellenére, hanem használják a bennük rejlő képességeket, azaz éljenek a „tuning” lehetőségével.
„Azt kell mondjam, általános iskolában versmondásból jó voltam, abban, amit meg kellett most tanulnom, nem is a szöveg volt nehéz, hanem a produkció. Elég komplikált sztori volt, de élveztem” – mondta a forgatáson szerzett tapasztalatáról Szoboszlai Dominik.
A Telekom közleményében kiemelte: a tanult tehetetlenség egy olyan mentális állapot, amely megrekedéshez, stagnáláshoz vezethet, ahelyett, hogy a lehetőségek kerülnének előtérbe. A cég arra hívja fel a figyelmet, hogy mindenkiben megvan az a képesség, hogy a saját életének az alakítója legyen. Ehhez pedig apró lépések is elegendőek, amelyek az élet különböző területeit jobbá teszik, azaz tuningolják. A Telekom kiemelten fontosnak tartja ezt az üzenetet, illetve az ezzel kapcsolatos viselkedésváltozást, ezért egy olyan partnert keresett, aki hitelesen tudja megszólítani az országot, és személyiségével, életútjával maga is megtestesíti mindezt.
„A tuning számomra azt jelenti, hogy a meglévő dolgokból a lehető legjobbat hozzuk ki. […] Mindig úgy állok a dolgokhoz, lehetetlen nincs. Ha közel lehetetlen a dolog, akkor is sikerülni fog, ha beleőrülök” – fogalmazott a reklámfilm általa közlendő üzenetéről Szoboszlai, akinek ez az első ilyen jellegű szereplése. Maga a film március 15-től kerül adásba a televíziókban.
A magyar válogatott csapatkapitánya hozzátette, kiemelten fontosnak tartja, hogy egy olyan ügy mellé állhatott, amelyben példát és motivációt tud adni az embereknek.
„Ez egy olyan üzenet, amihez nagyon őszintén tudok csatlakozni. Egyben jó lehetőség is számomra, hogy szólhatok a magyar emberekhez, és biztathatom őket arra, hogy vegyék észre a lehetőségeket a saját életükben. Ahogy ők hisznek bennem, úgy én is hiszek bennük, hogy képesek elérni az álmaikat“ – mondta a futballista.
Rékasi Tibor, a Magyar Telekom vezérigazgatója kiemelte: a sportra és a digitalizációra egyaránt igaz, hogy konzisztens lépésekkel lehet fejlődni, Szoboszlai Dominik példája megmutatta az egész világnak, hogy magyarként is el lehet jutni a topligáig, elszántsággal és kitartással minden akadály leküzdhető.
Együttműködésünk révén arra szeretnénk inspirálni az embereket, hogy bízzanak magukban, és tegyék meg a céljaik felé vezető első lépéseket, mert képesek rá
– fogalmazott.
A távközlési vállalat hangsúlyozta: küldetésüknek tekintik a magyar társadalom digitális fejlesztését és azt, hogy megmutassák, miként lehet a technológiát úgy használni, hogy az az embereket előrevigye és a hétköznapokat segítse. Ez a törekvés maga a tuning, ami a mostani reklámkampányuk fő motívuma: az élet bármely területén elég egy kis változtatás ahhoz, hogy előrelépjünk.
Pereszlényi Zoltán, a Magyar Telekom kereskedelmi vezérigazgató-helyettese hozzátette: a kampánnyal a lakosságnak szeretnének üzenni, hogy „ne adják fel, képesek elérni a céljaikat”.
Ami Szoboszlai Dominik karrierjét illeti: a középpályás a jelek szerint felépült sérüléséből – rövid átmenettel két hónapig nem volt hadra fogható 2024-ben –, így már Jürgen Klopp vezetőedző rendelkezésére áll, illetve Marco Rossi szövetségi kapitány is tervezhet vele a válogatott márciusi, felkészülési mérkőzésein. A nemzeti együttes csapatkapitányának neve természetesen ott szerepel a kedden kihirdetett keret tagjai között.