Tarquinit pillanatok alatt megfogta, de utána Monteirót is, és ha van még pár száz méter, lehet, hogy Mullert is megverte volna.
López bejött a 10. helyről a másodikra, mögötte Monteiro, Tarquini, Loeb, Bennani, Huff, Coronel, Van Lagen és Filippi a pontszerző helyeken.
Michelisz az első kanyarban kiesett, amikor megforgatták a lökdösődésben és eltört a futóműve.
Tarquinit pillanatok alatt megfogta, de utána Monteirót is, és ha van még pár száz méter, lehet, hogy Mullert is megverte volna.
És még csak most jön a nagy egyenes, bejöhet Muller mögé. Annyi helye nem lesz, hogy a franciát is megverje, de mág a második hely sem garantált, mert Tarquini kicsit lemaradt Monteiro mögül.
Nem bírta López előtt a feszültséget, szinte ugyanott, ahol az időmérőn is kicsúszott. A külső íven ment le, kitört a kocsi hátulja, aztán a másik oldalon verte oda magát. Nagyon tempós rész ez, elég komoly sebességnél úszta meg a kínai, akit szerencsére senki nem talált el.
López viszont beragadt a hatodik helyre, de az első kanyarban beszúr a marokkói mellé, és megcsinálta. Mehet tovább Ma után, a címvédő nagyon agresszív, minden pontért állatként küzd.
Megcsúszott alatta a kocsi, de megfogta. Az élen továbbra is Muller, mögötte a két Honda, nem is nagyon szakadtak le, de Bennani, illetve Ma és López is érkezik már oda.
Ma, López és Loeb egymáson, az argentin centikre követi a kínait, hamarosan be is fogja darálni, mert ő Muller után menne, de ugye nincs sok ideje.
A hosszú egyenesben rettenetesen segít a Citroëneknek a szélárnyék. Ma és Bennani elment Coronel mellett, aki már López is támad, és meg is előzi, ahogy Loeb is, ennyire jók a francia kocsik. Ez a sorrend az első kör végén: Muller, Monteiro, Tarquini, Bennani, Ma, López, Loeb, Huff és Filippi.
Schmitz mégis rajthoz állt, de vélhetően csak a boxból indult.
Monteiro a Hondával kicsit feltartja a tempót, eközben viszont hátul López már meg is kezdte az előzgetést.
Muller már szélárnyékban a portugál mögött, de szűk a pálya.
Amilyen ferdén állt az autó, biztos, hogy eltört a futómű.
Valente, Chilton és Schmitz sem állt rajthoz.
Nem is mutatták a felvezető kört, egyből a rajt jött, de annak is lekésték az elejét. Micheliszt megforgatták a rajtnál, a kocsi furcsán is fest, szitál Norbi alatt, ennek a futamnak vége.
A hetedik helyről. A fordított rajtsorrend miatt az első 10 változik, ebben a sorrendben indulnak majd: Monteiro, Coronel, Tarquini, Bennani, Muller, Ma, Michelisz, Loeb, Valente, López. Nem jó hír ez Norbinak, mert nagyon erős kocsik jönnek mögötte. Már persze ha Valente rajthoz tud állni a balesete után.
Chilton viszont biztosan nem indul, valami folyik a Chevyjéből, és nem tudták kijavítani.
Addig a 15 perces szervízidőszakban kiderül, sérült-e a Honda, és ha igen, mennyire, a rajtnál történt koccanásban.
Loeb a második, Muller a harmadik, Micheliszé a negyedik, de Ma befutott a végén Tarquini előtt az ötödik helyre. Mögöttük Benneani, D'Aste, Chilton és Schmitz a pontszerző helyeken.
Már csak a nagy egyenes és a végén a kanyar van a futamból, López nagy előnnyel az élen, de Norbinak tartania kell a Hondát maga mögött és ez sikerülhet is.
Visszaérnek a GP-pályára, ezért ment el Muller, de nagy a vonat Norbi mögött Tarquinivel és Mával.
López ellépett az élen, de minket nem is ez érdekel, hanem a 3-4. helyen a harc. A pálya lassabb, kanyargósabb részén lehetne is esélye Michelisznek Muller ellen.
Csúszós a pálya, slickekkel lesz még itt gond, talán Valente kicsúszásában is benne volt ez.
Belső íven lement kicsit a pályáról, azonnal ki is pördült, nem tudott ellenkormányozni és menetiránnyal szembe vágódott a falba. Nem volt komoly ütközés, de a futamának vége, pedig ő visszaverekedhette volna magát a legjobb ötbe a rossz rajt után.
De olyan hosszú a hátsó egyenes, hogy Monteiro a végére megpróbálhat visszatámadni. Nem sikerült, a portugál megkapta maga mögé Chiltont is. Norbi kicsit leszakadt a nagy egyenesben a francia kocsikról, Tarquini ott is van mögötte. És közben már esik a pálya egyes részein.
López most, a kör közepén tudott picit meglépni csak Loebtől, de nincs nagy különbség közöttük. Tarquiniék visszaértek Norbi mögé, de még nem veszélyes a táv. Közben Van Lagen előzött az utolsó helyről.
Meg is lépett az első négyes a többiektől, de a pálya hátsó részén még sok dolog változhat. Coronel és Huff közben már a boxban a Ladával és a Chevyvel.
Kívülről kerülte a franciát, de összeütközött a két kocsi, de talán nincs komoly gond. Valente nagyjából a 10. helyre esett vissza, Norbi úgy a negyedik, hogy Muller ment el mellette. Viszont nem Ma, hanem Tarquini van mögötte, ez segíthet.
Csak a GP-pályán tesznek kerülőt, nem mennek át a Nordschleifére, mert akkor 10 percet kellene kint autókázniuk.
Kétszer három kör lesz, a második futam 12.15-kor indul majd, egyelőre száraz a pálya, akárcsak az időmérőn is.
A csapatfőnök Zengő Zoltán és Michelisz különös párbeszédet folytatott az időmérő utolsó köre előtt.