40-50 km-re már esik. Nagyon rossz lenne, ha az eső döntené el, hogy ki nyer.
Jó, ha 8-9 éles kör marad a végére. Chilton az előbb visszavert egy nagy támadást Szatótól és Castronevestől, még egyszer meg kell tennie, ha nyerni akar.
Hunter-Reay veszi át a vezetést, Alonso a második, Rossi a harmadik. Alonso azonnal vissza is támad, tetszik neki, hogy ő van elöl.
Amikor csak lehet, visszateszi üresbe a pace car, a Corvette mögött. Nem volt nagy darab törmelék, elvben gyorsan el kell, hogy takarítsák.
Pedig pont kezdett volna meglépni Alonso és Hunter-Reay az élen.
A kör végére Hunter-Reayt is megelőzte, már ő van az élen.
Davison kap áthajtásos büntetést, mert nem jött ki lecserélni az első szárnyat, amikor mondták neki.
Mégsem jött ki most a caution alatt. 13 körrel ezelőtt állt ki. Akik most álltak ki, azoknak nagyon kell majd spórolni a végéig, és legalább 2 leállásban kell bízniuk. Hunter-Reay nem akart erre építeni, inkább a gumikkal lesz óvatosabb.
Mintha sebességben ragadt volna a Chevy, próbálják kicsit megmozgatni, hátha visszaáll üresbe. De nem, Karam kiszáll, vége a futamának.
Az átlag alapján.
Most igazítják az első szárnyát, ha igaz.
Elég sok a törmelék, Lazier hosszan hagyta el maga mögött a kocsiját. Ez most Castronevesnek kedvez, aki 8-9 körrel előbb állt ki, mint a környezetében bárki más.
A kettes kanyarban. Még meg sem állt a roncs, máris ott a mentőalakulat. Ott csapta oda, ahol Bourdais az edzésen, már megpörgött, mire bevágódott.
Lazier 1996-ban nyert itt.
Így nem lehet versenyezni, Davison persze még egy kört kint akar maradni. Serviát előzte, amikor összeért a két kocsi, akkor lazult meg a szárny.
Még mindig Hunter-Reayt üldözik, aki 3,77 másodperces előnnyel vezet.
225,842 mérföld/órás átlaggal.
3,5 másodperc az előnye Rossi előtt, Alonso a harmadik, majd három Chevy jön: Castroneves, Power és Newgarden.
Castroneves 8-9 körrel előbb állt ki, mint a többiek.
Hunter-Reay csak hetet.
Az első 24 fele kijött, Rahal veszi át a vezetést ezzel.
Érdekes, előbb jött most, mint mindenki más. 9 másodpercet állt, nem volt egy gyors kiállás.
40-50 km-re már esik. Nagyon rossz lenne, ha az eső döntené el, hogy ki nyer.
Remekül összeállt a három Andretti-autó az élen, de most Rahal beszúrt közéjük, Alonsót előzte meg. Chiltont körözte volna Alonso, ekkor hibázott, ezt használta ki Rahal.
Kicsit távolabb van az első kettőtől, mint ideális lenne, Graham Rahal van még ott vele, az ötödik Kanaan már komolyabb különbséggel jön.
4-5 körrel térnek csak el egymástól, az nem stratégiai különbség. A top 23-ban mindenki ugyanakkor jött ki, a legutolsó cautionnél.
Öt Honda ezzel az élen, Rossi vezet, Hunter-Reay és Alonso követik.
Hunter-Reay csúszik le a harmadik helyre. Casrtoneves lassan kiáll, vele felesleges harcolni elöl.
Casrtoneves kicsit előbb állt ki, mint a többiek, ezért is mondták a többieknek, hogy engedjék el nyugodtan a háromszoros győztes brazilt.
Castroneves az első, Rossi közben elvette Alonsótól a negyedik helyet, de ők ugye együtt dolgoznak, hiszen csapattársak.
Hunter-Reay-t előzte, Alonso a harmadik, csapattársa, Rossi követi szorosan. 2 másodpercen belül az első hat.
De rettentő ügyesen old meg minden necces helyzetet. Chilton mellé nem fért be, azonnal besorolt mögé, majd a szélárnyékből kilőve előzte meg.
A harmadik helyre hozta fel magát, Alonso az ötödik. Rossi vezet, Hunter-Reay a második mpst.