Tarquini, Michelisz, Muller, Ehrlacher, Lessennes, Nagy Dániel, Thompson, Huff, Björk és Vernay a pontszerző helyeken.
Muller, Guerrieri, Tarquini, Michelisz az első négy, Nagy Dániel a 9., Nagy Norbert a 11., Tassi Attila a 12. helyen megy tovább a top 12-be, óriási eredmény.
De ő amúgy is továbbjutó helyen volt, szóval csak demonstrál a francia.
26 ezreddel lassabb Tassinál, az hihetetlenül kicsi különbség.
Őrült izgalmak a végére. Csak Szabó Zsolt van kívül a 12-n most.
3 perc még, kerékcserére nincs ideje, de még egy kört belenyomhat a M1RA-pilóta. Most nagyon a határon van a továbbjutást nézve. Tassi kiszorult, ő már csak a 13., de a zengős Nagy Norbert a 11. helyen, ő is izgulhat.
A Honda argentin versenyzője 1:52,967-tel vezet most. Michelisz a harmadik, Tassi a tizedik, ők továbbjutó helyen a magyarok közül most.
A két Zengő-pilóta most a 13-14. helyeken, vagyis közel vannak. Nagy Dániel is a pályán már közben.
Comte-nak ezért nincs mért köre, Dupont-tól is elvettek egyet az előbb, nincs kegyelem.
Csak a M1RA-versenyző Nagy Dániel hátul még, neki 2:14-es köre van, ami azt jelenti, hogy nem is nyomta neki rendesen. Jelenleg a boxban, 8 perce van, hogy rendes mért kört fusson.
Közvetlenül Tarquini mögé, 3 ezreddel van az olasz mögött, ami elhanyagolható különbség.
Nagy Norbert és Szabó Zsolt, a két Zengő-pilóta az 5-6. helyeken, Tassi Attila a 10., Michelisz és Nagy Dániel viszont még kívül a top 12-n, de Micheliszért nem kell aggódni. Nagy Dániel is most kezd jó körbe.
1:53,014 az olasz ideje. Michelisznek még nincs mért köre, most kezd majd valószínűleg rendes tempóra kapcsolni.
Gianni Morbidelli volt ott a leggyorsabb az Alfával, de a kör végére több mint 1,5 másodpercet kapott, vagyis az első szektorra lőtték be nagyon jól az Alfát, aminek kisebb a motorja, mint a mezőny többségének.
Erre mondta azt Michelisz – ő futotta –, hogy ugyan elégedett vele, de 1-2 tized azért maradt még benne. Most 1:53,338-cal vezet a tegnapi futamgyőztes Yann Ehrlacher a Hondában.
Nem szokatlan ez, melegítettek kicsit az első gumin, amit aztán felraknak hátulra, előre kapnak egy friss szettet, és mehet a menet a jó körért.
Ötöt kap, aki megszerzi a pole-t, egyet az ötödik helyett, a többi elég egyértelmű, nem is mondjuk.
Lényegében mindenki egyből kigurult, páran várnak csak kicsit a forgalom miatt.
10.00-tól az első harmaddal kezdünk, 20 perce lesz a 27 pilótának a lehető legjobb kör megszerzésére. Innen csak a legjobb 12 jut tovább a második harmadba, 15-en tehát kiesnek, ami nagyon sok az előző évekhez képest, tavaly volt futam, ahol ugye három kieső volt a WTCC-ben.
A második harmad 10 perces, innen már csak a legjobb 5 megy tovább.
A legvégén a top 5-ben, az úgynevezett superpole-ban mindenkinek egyetlen köre lesz, a továbbjutás fordított sorrendjében próbálkozhatnak.
Rajtszám szerint mondjuk őket: