Index Vakbarát Hírportál

Leállt a CIB netbankja

2017. szeptember 15., péntek 10:08 | aznap frissítve

Olvasónk, György, jelezte, hogy reggel óta áll a CIB Internet Bank. Imént csekkoltuk, és valóban, a következő üzenetet ugrik fel egy “A kérés nem szolgálható ki/Request cannot be served” fejlécű ablakban, amikor a belépésre kattintunk:

Tájékoztatás a CIB Internet Bank elérhetőségéről.

Ezúton tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket, hogy a CIB Internet Bank szolgáltatásunk - előre nem látható technikai okból - jelenleg nem elérhető. A felmerült hiba elhárításán szakembereink dolgoznak. Megértésüket és türelmüket köszönjük.

Emellett azt tapasztaltuk, hogy a CIB okostelefonos applikációjával sem érhetők el a banki szolgáltatások – amikor belépni próbáltunk, azt jelezte a mobilCIB app, hogy vagy nincs internetkapcsolat (de van) vagy a rendszer jelenleg nem elérhető:

Érdeklődésünkre a CIB bank kommunikációs osztálya a következő tájékoztatást adta:

Ma reggel 7:10-kor tapasztaltuk, hogy az internetbankon, valamint a mobilalkalmazáson keresztül indított átutalási megbízások részlegesen nem, vagy hibásan teljesülnek. A hiba helyreállításáig ezen szolgáltatások nem elérhetőek. Folyamatosan dolgozunk a hiba helyreállításán, az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk, a türelmet és megértést ezúton is köszönjük!

Úgy tűnik ez a hét nem a netbankok hete, szerdán az OTP online rendszereiben volt huzamosabb ideig fennakadás.

Update 11:43: úgy tűnik sikerült elhárítani a hibát, CIB-es kollégánk jelzése szerint már megy az internetbank.

Update 13:20: A CIB is jelezte, hogy a netbank és a mobilalkalmazás ismét zavartalanul elérhető.

Rovatok