Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMAmikor az Adidas reklámügynöksége harmadszor sem tudott olyan hirdetési koncepcióval előállni, ami megfelelt volna az Apple szájízének, a sportszergyártó inkább elmenekült a szigorúan őrzött platform közeléből, derül ki az amerikai sajtóból.
Az Apple az iAd hirdetési platform bemutatóján közölte, hogy komoly minőségi elvárásai vannak. Emiatt az iPhone és az iPad gyártója összeakasztotta a bajszát a reklámügynökségekkel, és a procedúra lelassította az iAd alapú kampányok megjelenését.
Leginkább az zavarja a hirdetőket, hogy nem mondhatják meg, hol jelenjenek meg a reklámok, és nem használhatnak más által működtetett hirdetéskiszolgáló eszközöket. Az Apple ugyan nyíltabbá akarja tenni a rendszerét, de néhány hirdető elvesztette a türelmét.
A Wall Street Journal augusztusban azt írta, hogy egy hirdető már lelépett hasonló okok miatt. Az Apple és az Adidas egyelőre nem erősítette meg a pletykát.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM