Az intézmény jogi lépéseket tesz.
Nem tudnak megfelelni a szabályozásoknak.
Forintban is feltüntették az árakat.
Szinte eltűntek a politikai hirdetések a Facebookról.
166 embert vert át társaival.
A Political Capital elemzése szerint 2,136 milliárd forintot költöttek.
Közel ezer embert károsítottak meg a közösségi médiában feladott hirdetésekkel.
A platform értéket kíván teremteni a hirdetőknek. A felhasználóknál nincs sikere a kényszernek.
Ha a Mediaworks hirdetéseit is hozzáadjuk, akkor 1 millió euró fölött van az összeg.
Már keresni sem hagyják békésen az embert?
Városképellenes bűnnek tartják az épületek eltakarását.
Az év első három hónapjában a legtöbb ingatlant Debrecenben hirdették meg.
Beindult a kampány.
A Facebook és az Instagram sem tesz eleget a követelményeknek.
A politikai kommunikáció nehéztüzérsége.
Leginkább Magyar Péterről szólnak ezek az anyagok.
Úgy tűnik, hozzájuthatunk valamihez, amire nem is számítottunk a webshoptól: egy kis nyugalomhoz.
A főpolgármester-jelölt ismét felszólította a jelenlegi városvezetést.
Irodalomtörténeti jelentőségű ingatlanhirdetés.
Megnéztük, hogy kik a legnagyobb pénzköltők a Facebookon, és hogy az elégett millióknak van-e hatása a választási eredményekre.
Példamutató fellépésre intette a fővárost.
Ideges lett a főpolgármester.
A vállalat szerint a kereset spekulatív és opportunista.
Ingyenes laptopot is ígértek az illetéktelenek, az intézmény megteszi a szükséges lépéseket.
A lokális videóhirdetések háromszor hatékonyabbak a globálisokkal szemben.
Aggódnak a növekvő befolyásuk miatt is.
Egy ilyen csomag indításán gondolkodik a cég.
Több mint tízmillió forintot költöttek hirdetésekre Novák Katalin lemondása óta.
A reálbérek emelkedése miatt nő a vásárlói kedv is.
Egy rossz helyen elhelyezett plakát sokba kerülhet.
Eltüntetik a településképet romboló reklámhordozókat.
Az eszközök beszerzését 99 százalékban az EU támogatja.
„Digitális szabadságharcosokat” keresnek.
Nem tetszik neki, hogy nem hirdetnek a platformján.
A győztes már háromszor volt döntős.
Csaknem 550 millió eurós kártérítési igényt adtak be.
2023. november 29., 15:56
15 millió forintot csalt ki online hirdetéseken keresztül.
A reklámbírság mértéke 650 ezertől négymillió forintig terjedhet majd.
Reklámbevételük havonta legalább a felére csökkent.
Megnéztük, mennyit költenek hirdetésekre a politikusok és a pártok.
Reklámmentesség jár annak, aki fizet.
Egy sokakat idegesítő problémára jelentene megoldást.
2023. szeptember 21., 11:16
Nem létező akciókat és termékeket reklámoztak.
2023. augusztus 31., 12:15
A cél a bevételnövelés lehet.
2023. augusztus 14., 17:02
A budapesti kormányhivatalban már elemzik, hogy mi történt.
2023. augusztus 11., 10:23
A céget tavaly még 634 millió forinttal támogatták meg.
2023. augusztus 8., 12:24
Aggályos, ahogy a Meta a felhasználók adataival sáfárkodik.
A katasztrófa ellenére továbbra is szervezik az utakat a hajóroncshoz.
Az újságokat nem, a zseniket érdekelte az ötlet.
Már akkor is hirdetéseket kell néznünk majd, ha megállítjuk a videót.
Sokat segíthet azoknak, akik az autójuk eladásán gondolkodnak.
Az év egyik legszórakoztatóbb hirdetése díjáért is indulhatna az eladó.
A legendás humorista két évig használta a kocsit.
Ennek mindenki örülhet.
Az Apple vállalat egyre több hirdetést csempész be fizetős szolgáltatásába.
Hónapok óta nem kapható a magyarok egyik kedvenc édessége.
A globálisan ismert cégeknek még így is megéri.
Szerinte elcsúfítja a városképet.
Megsértették az adatvédelmi szabályokat.
2022. december 21., 11:34
A gyártó nem hallgatott el jelentős információkat a termékek vírusellenes hatásának hirdetésekor.