Kormánypárti oknyomozás és death metál
2015-ben a magyar online médiakritika új értelmet nyert: már nem a média kritizál, hanem a médiát kritizálják halálra. A hírszolgáltatók között vannak olyanok, akiknek a munkásságához kár egy betűt is hozzátenni, hiszen önmagukban tökéletes alkotások. Viszont akkor sincs veszve semmi, ha valamihez hozzá kell tenni egy-két betűt vagy képet, hála az internetnek, a Photoshopnak és a rosszindulatnak.
Az MTVA arculatváltása március 15-re várható, és ennek már a promóciós kampánya is megkezdődött. Sajnos a PR fotók túl jó gúnyrajzvázlatoknak bizonyultak, és a közösségi médiában ott firkálták össze őket, ahol tudták. Ráadásul a mémművészek a Hír tévé Célpont című műsorának minap felmondott stábját is berángatták a vágólapra.
A beérkező pályaművek közül talán a legklasszabb az Új M1 – Ahol geciznek, ott geci vagyok! mottójú remix sikerült, ahol az összes műsorvezető arcát Orbán Viktoréra cserélték. Arcfelcseréléssel ekkora vizuális sokkot utoljára Chris Cunninghamnek sikerült összehoznia a Windowlicker videoklipjében. Viszont győztest hirdetni igazságtalan lenne, mert legalább ilyen kiváló darab a Kinder csokoládé újraértelmezése is.