79 találat az Indexről, és a környékéről.
Jelenleg csak bődületesen nagy benzines és dízelmotorokkal elérhető a típus, de hamarosan akár zéró emissziós kivitele is lehet.
Toyoda szerint a piacot fel kell osztani több tisztán működő hajtáslánc között.
Jelenleg nem adottak a feltételek egy versenyképes hidrogénautóhoz, de a Honda szerint ez változni fog.
A GM szerint csoda, hogy még senkinek sem jutott eszébe az, hogy bányagépekbe építsenek hidrogén hajtást.
Reakció egy megosztó cikkre - a területen dolgozó tollából.
Egyelőre 100 iX5 Hydrogen bizonyíthatja világszerte, hogy a hidrogénhajtásnak igenis van jövője.
Nagy lépések, hosszútávú tervek, és sokkal jobb üzemanyagcellák a már ismert problémák mellett.
Te is azt hiszed, hogy a hidrogén lesz a jövő? Fóti Marcell most bemutatja, hogy miért zsákutca a hidrogéntechnológia.
Egy új üzemmel Lengyelország lesz Európa legnagyobb buszgyártója, ami a vállalati kapcsolatok miatt még a hidrogénbeszerzést is meg tudja oldani.
2022. december 29., 06:36
A hivatalos közlés szerint, nincs elég helye a város közlekedési cégének, a különböző hajtásrendszerű buszok üzemeltetéséhez.
A második generációs Mirai üzemanyagcellás technológiáját faragják a Hiluxba, mert szükség van a zéró emissziós pickupokra.
A NAMX autójának formatervét az 60-as évek izomautói ihlették, az üzemanyagcellás hajtás 800 km-es hatótávot biztosíthat.
Színesre sikerült a TC Híradó, az amerikai és német autók rajongói is találnak benne csemegét.
Ha csak minimálisan is, de az egész hidrogén-infrastruktúra ereszt, az elszökő gáz pedig közvetve emeli az üvegházhatást.
A következő három hétben Kőbánya-Kispest és Vecsés között ingyen szállít utasokat egy hidrogéncellás busz kísérleti üzemben. Kipróbáltuk.
A General Motors szerint az üzemanyagcellás technológia lehetne a dízelgenerátorok karbonsemleges utódja.
2021. december 23., 17:06
A látvány - és a technológia - még a komoly versenybuggy-khoz szokott szem számára is extrém.
A Renault és az amerikai Plug Power együttműködéséből született a Master H2-Tech, amely üzemanyagcellás hajtással működik.
2021. szeptember 23., 09:07
Nem üzemanyagcellás megoldásról, hanem hidrogénhajtású dugattyús motorról lenne szó.
2021. szeptember 7., 17:17
A Vision FK nevű sportkocsi csak a csali volt: amire a koreai gyártó fel kívánja hívni a figyelmet, az a harmadik generációs hidorgénhajtás.
A képek alapján úgy tűnik, hogy Stingerekben tesztelik a hajtásláncot, csak remélhetjük, hogy lesz belőle valami.
Ránézésre egyszerű limuzinnak tűnik a hidrogénes Mirai, de a lemezek alatt rengeteg vitaalap rejtőzik.
Az elektromos modelleken alapszanak az üzemanyagcellás változatok.
A kompakt modulokat az autóipar helyett más területekre szánják.
A kutatási eredményeket másutt hasznosítják: teherautókban, a Volvóval közösen.
Az új márka kifejezetten üzemanyagcellás haszonjárművek fejlesztésére és gyártására alakult.
A prototípus a japán óriás teherautó-márkája, a Hino egyik modelljére épül, tisztességes hatótávot ígér.
A metanol mérgező, mégis ezzel megy a sportos Nathalie kupé.
Az amerikai-magyar együttműködésben készülő járművek egyelőre pilótával repülnének, de később kikerülnek belőlük az irányítószervek, teljesen autonóm járműként fognak közlekedni.
Azt állítják, a hidrogén-hajtású modellek már 2025-re egy árban lehetnek a benzinesekkel.
Állítólag az X6 és X7 típusból készülhet először szériagyártású üzemanyagcellás változat.
Rögtön kétféle is érkezik, és mindkettő gyártásba is megy a közeljövőben.
A brit cég a Jaguar I-Pace-szel az elektromos utcai autók úttörői közé tartozik, de a műszaki vezető ott is a földön jár.
A saját fejlesztésű, elektromos Streetscooterek után az üzemanyagcellás hajtással is megpróbálkoznak.
Egy pillanatra úgy tűnt, feladják ezt a fejlesztési irányt, de most megint költenek a h-tron modellekre.
2018. szeptember 17., 17:17
Sorozatban gyártaná a koreai gyáróriás az üzemanyagcellás Xcient teherautót.
2018. szeptember 17., 10:01
A háromszáz utast szállító motorvonatok akár nyolcszáz kilométert is megtehetnek egy töltéssel.
2018. augusztus 8., 12:12
Ausztrál kutatók megoldották a szállítását, jobban elterjedhet a környezetbarát üzemanyag.
2018. augusztus 4., 12:01
Komolyan veszik ezt az irányt, a második kamionjukat mutatják be másfél éven belül.
A német és a koreai gyártó állítólag korszerű hidrogénhajtás kidolgozására szövetkezik.
Az előzőn 2003-ban adták túl, de a hadseregnek el lehet sütni olyasmit is, amit a polgári közönségnek aligha.
Eldőlni látszik, hogy merre kell fejleszteni, ha a jövőbeli versenyképesség a cél, és merre fut a vakvágány.
A két autógyártó vegyes vállalatot hozott létre, a cél a közös üzemanyagcella-gyártás 2020-tól.
Alig húsz perc alatt feltölt annyira, hogy 500 kilométert mehessünk az autóval.
Üzemanyagcella, hibridhajtás, elektromos autók - már az évtized végére nagyot alakítanának.
Nem Katarban őrültek meg, németek építenének sísáncot tető alatt, ahol műszél is fújhat.
1966 októberében mutatták be az Electrovant, amelynek a hajtásrendszere még az egész rakteret elfoglalta.
A Chevrolet hadseregnek szánt pick-upja gyakorlatilag hangtalanul üzemel, és generátorként is használható.
A szerkezet az etilalkoholból vonna ki a hidrogént, amiből aztán üzemanyagcellában állítanak elő villanyáramot.
A Mercedes vezére szerint legalább ennyit kellene elmenniük egy töltéssel, hogy vonzóvá váljanak.
A Toyota vitatott külsejű autója vitán felül az évtized egyik legfontosabb fejlesztése. De mik a trükkjei? És miért csak a dízelt?
Ez már egészen úgy néz ki, mintha készen állna a gyártásra, és kétségtelenül szebb mint a Mirai.
Távolról talán i8-asnak néznénk, de a részleteiben egész más, és még igazi neve sincs.
Nagyjából mindent belesűrítettek, amit ma a hidrogénhajtás tud. Be is állította a Nürburgringen a körrekordot.
Úgy tűnik, a Volkswagen csoportnál is elkezdtek komolyan hinni a hidrogén-hajtásban.
Az üzemanyagcellás hajtás terjedése érdekében a japán gyártó bátor lépésre szánta el magát.
2014. december 18., 07:20
Bár Japánban már kapható, csak most kezd kiderülni, hogy mire is képes a rettenetes Mirai.
2014. november 27., 12:38
Grafénnel ki tudjuk szűrni a légkörből a hidrogént. Innentől már-már pofonegyszerű a dolog.
2014. november 17., 14:38
Szoros versenyben vannak a Hondával az év legrondább autója címért, de a lényeg az, hogy mivel mennek az új gyönyörűségek.
Büszkén megmutatták: így fog kinézni. Bár ne tették volna.