Bíróságra viszik az ügyet.
Továbbra is kérdéses az autóipari jövője, de az Audi Hungaria minden igényt rugalmasan kezel.
Ezzel ugyanakkor nem lettek kisebbek a járműipar előtt tornyosuló kihívások, csak egy kis időt nyertek.
A Konkrétan vendégei: Wachtler Tamás, a Porsche Hungaria ügyvezető igazgatója és Várkonyi Gábor autópiaci szakértő.
Érintett az Audi, a Ford, a Mercedes és a Volkswagen.
Hatalmas lépésekre készül a legnagyobb kereskedelmi partnerünk.
2026 végéig hajtják végre.
Marine Le Pen szerint ebből katasztrófa lehet.
A ZF Hungária újabb 50 dolgozó elbocsátására készül az iparágat sújtó visszaesés miatt.
A mai modern autók felépítése lassan olyan összetetté válik, mint a repülőké.
Donald Trump nemrég kiegészítő vámokat vetett ki a Mexikóból és Kanadából származó árukra.
Az elektromos autó fontos szereplője lesz a jövő mobilitásának, ám az uniós törekvésekkel szemben korántsem biztos, hogy egyedüli.
Közben a vállalat megemelte a profitprognózisát.
Több mint 250 autómodellnél használják az alkatrészeiket.
A kulcs a valós kép közvetítése az autóipar történéseiről.
Heves tiltakozást váltott ki az elnök lépése.
Egy kínai vállalat úgy döntött, hogy Magyarországon építi fel a következő üzemét.
Európai szintű demonstráció készülődik Brüsszelben.
Kérdés, hány sikertörténetet tudunk még felmutatni.
2024. december 28., 13:50
Kusai Sándor nem érti, miért nem csaptak az asztalra Brüsszelben a németek.
2024. december 17., 17:10
A kormánynak komoly harcot kell folytatnia, hogy csökkentsék a negatív külső tényezők hatásait.
Fontos szerepet szán a vállalat az üzemnek.
Az autóipar további növekedésre számíthat a következő két évben.
Nagy bajban lehet az autóipar.
2024. november 22., 19:07
Az óriásvállalat megkongatta a vészharangot.
2024. november 19., 20:55
Az összehangolás kerül a fókuszba.
2024. november 11., 00:00
A titkolózó önkormányzat most végre válaszolt a helyieknek.
Azok sem járnak jól, akik maradhatnak a cégnél.
Orbán Viktor szerint is hatalmas csapást jelent a döntés.
A tárcavezető szerint a világgazdaság jelenleg alapvető átalakuláson megy keresztül.
Beszállítói fórumon szólalt fel a külgazdasági és külügyminiszter.
Nem mindegy, hogy milyen a fő kereskedelmi partnerünk immunrendszere.
Aki felhagy a zöldipar elkerülhetetlen kiépítésével, lemarad a versenytársakhoz képest.
Hová vezetnek a járműiparban és a közlekedésben végbemenő folyamatok?
2024. szeptember 27., 19:44
Gigaberuházás történt Szegeden.
2024. szeptember 27., 18:32
A gyártók adócsökkentést javasolnak.
2024. szeptember 25., 18:33
A bértárgyalások megkezdődtek.
2024. szeptember 12., 00:02
Az elektromos autók és hibrid megoldások már itt vannak, hogy csökkentsék a levegőbe kerülő szennyező anyagokat. A technológiai fejlődés új korszakot nyitott a közlekedésben – de vajon milyen ártalomcsökkentési lehetőségeink vannak még?
2024. szeptember 11., 19:59
Történelmi mélyponton több német autógyártó is.
2024. szeptember 9., 20:49
Több száz alkalmazott gyűlt össze az utcán.
2024. szeptember 8., 17:42
Sajátos sztrájkolás.
2024. augusztus 24., 06:06
Kevés szó esik a járművekkel kapcsolatos tudás fontosságáról. Íme egy kis hiánypótlás.
2024. augusztus 22., 15:39
A kék sarokban az elektromobilitás, a pirosban a hagyományos autók. De kell-e győztes egyáltalán?
2024. augusztus 8., 15:50
Fontos fejezet veszi kezdetét: új iparági mérce születik, kínai sebességgel.
2024. augusztus 5., 11:26
Zsugorodnak a bevételek.
2024. augusztus 3., 14:38
Nehogy akkumulátor-nagyhatalmi álmainkból Európa hulladéklerakóján ébredjünk. Schiffer András írása.
2024. augusztus 1., 18:04
Hogyan lett a telefonakkumulátor-gyártóból a Volkswagen és a Tesla kíméletlen versenytársa?
Egyre feszültebbé vált a kapcsolat az utóbbi években.
A magyar kormány a kőolajellátás terén is érdekelt lenne a diverzifikációban.
Szijjártó Péter szerint a beruházásaik értéke lassan eléri a tízmilliárd eurót.
Egy korábban népszerű és elismert szakma nimbuszának visszaállításáért folytatnak küzdelmet a járműipar szereplői.
Az autópiac egyik legnagyobb kérdését vizsgáltuk meg.
Gyorstöltőre vár az európai autógyártás.
A „hungarofób” Manfred Weber, a migráció és a „gendermarhaság” is szóba került.
Késik a közös döntés, nincs egyetértés a német kormányban az új orosz szankciócsomagról.
Brüsszel döntött, kemény lépéssel válaszolnának.
Utánajártunk, miért maradt le az európai autóipar a kínaival szemben.
Több részlet is kiderült a törvénytervezetről.
A japán anyavállalat 1991 óta több mint 2 milliárd eurót fektetett be Magyarországon.
A magyar kormány számára stratégiai fontossággal bír a szektor.