Fiatalok, figyelem: friss jogsival is lehet greengózni
Eltörölték a követelményt, ráadásul további kedvezményeket vezettek be.
Eltörölték a követelményt, ráadásul további kedvezményeket vezettek be.
Dübörög a carsharing Magyarországon.
Egy átlagos hétköznapunk során is rengeteg szituáció adódhat, amikor nagy szükségünk lenne egy autóra, nem beszélve az ünnepek előtti rohanós időszakról. Cikkünkben olyan példákat mutatunk, amikor a megoldást a mobilunkon, illetve az utcán találjuk.
Évi 18 ezer kilométer megtétele mellett már nem éri meg erőltetni.
Száz százalékban felvásárolták a Share Now hazai vállalatát.
Az autóvásárlás hosszú távú alternatívája lehet.
A közösségi autózást javasolja a Levegő Munkacsoport.
A főváros ösztönzi a váltást benzinesről elektromosra.
A car sharinggel a számos előnye mellett több magántulajdonú autót is lehet helyettesíteni.
A gépkocsik számának egy százalékos növekedése fél százalékkal emeli a szennyezőanyag kibocsátást a fővárosban.
Akár egész hétvégére is elvihető lesz a kedvelt autómegosztó járműve.
De azt kérik, csak halaszthatatlan ügyben vegyék igénybe az autóikat.
Az új szereplő a Mol Limo, a GreenGo és a Drive Now versenytársa lesz.
Volt olyan, akinek 126 ezer forintot zároltak a számláján rendszerhiba miatt.
Az autókkal érkezők használhatják az Airport Hotel Budapest parkolóját, innen pedig ingyenes transzferrel juthatnak át az érintettek a repülőtérre.
Hamarosan Debrecenbe és a Balatonra is limózhatunk.
Hétfőtől elérhető a DrtiveNow flottája a regisztrált felhasználóknak.
Április végétől német versenytársat kap a Greengo és a Mol Limo. A Drivenow hazai franchise partnere a Wallis lesz. Harmadával nő a teljes fővárosi automegosztó-flotta. Budapest lesz az autómegosztó működésének első kelet-európai helyszíne.
200 benzines és 100 elektromos autóval indul a Mol Limo.
Kisebb forgalom, tisztább levegő, gyorsabb utazás, boldogabb utasok – de szép is lenne.
Tavaly már 490 német városban volt autómegosztás, Berlinben 2900 kocsiból áll a flotta.