![Újabb elbocsátásokat jelentett be az európai Ford](https://kep.index.hu/1/0/5690/56902/569026/56902605_4207549_fb33e4d24cb1d7e8cbf2b577d8fc1f61_wm.jpg)
Újabb elbocsátásokat jelentett be az európai Ford
A háttérben az elektromos autók állnak.
A háttérben az elektromos autók állnak.
Szokatlanul nyersen megfogalmazott tanáccsal sokkolta az Egyesült Államok három detroiti autógyártó vállalatát egy banki elemző.
Más megoldást keresnének a vámok helyett, hogy ne legyen kereskedelmi háború.
A Stellantis letette a főesküt, hogy nem bújik el az elektromos autók piacán rohamozó kínai autósereg elől, hanem harcba száll velük.
A kényszer löki az öreg járgányok karmaiba honfitársainkat.
A villanyautóvám fordítva sülhet el.
Éves szinten 4 százalékkal zsugorodott a német piac. A márkák versenyében a VW van az élen, a modellek közül pedig a Golf viszi a primet.
A készletre termelést az export sem oldja meg.
Jelentősen emelkedett irányukba az érdeklődés az elmúlt egy évben.
Beismerés az autópiacon, jön a túlélő üzemmód.
Európában márciusban Magyarország a második helyen végzett.
Erősen kezdte 2024-et a gépjárműpiac.
Meghívót kaptak az autógyártók az indiai villanyautó-piacra. Mindenkit várnak a teslás találgatások közben.
Az európai számokkal szemben a magyar piacon nőtt a forgalomba helyezett új autók száma.
Ennek biztosan nem örülnek az Audi- és Porsche-tulajdonosok.
Hosszú mélyrepülés után, jelentős emelkedést mutat az újautó-piac.
Árérzékenyek honfitársaink az autópiacon.
Idén márciusban már csak 2,5 százalékkal emelkedtek az új autók árai. Egy évvel ezelőtt még 22 százaléknál tartottak.
Meredek tempóban csökken a használt elektromos autók ára az amerikai piacon.
Eközben rekordot dönt a használtautó-piac, miközben az árak is konszolidálódnak.
Kevesen tudják, de tetemes bírság, sőt börtön is jár az autópiac egyik legismertebb csalásáért.
A falnak rohanunk vagy el tudjuk rántani a kormányt? Jön a Budapest Automotive Summit!
Masszív fölényben a VW-csoportos modellek. Igaz, a Tesla Y bejelentkezett a második helyre.
Idén a villanyautókra vágyó vásárlók járhatnak a legjobban.
A Nvidiának és a Huaweinek dob kesztyűt a Geely-csoporthoz tartozó chipgyártó.
Az elitklubba tartozik a gyártó.
A megoldás kézenfekvő, de egyelőre várni kell rá.
Vizsgálat indult Amerikában a kínai autók miatt.
Volt olyan modellje a BYD-nak, amely nem lett olcsóbb az árháború ellenére. Most változott a helyzet.
Két nagyágyú fog össze a brit piacon.
A BYD hamarosan Magyarországon is megkezdi tevékenységét.
Az amerikai szakszervezet legutóbbi sztrájkját részben azzal indokolta, hogy botrányos különbség van a fizetések között. Most az is kiderült mekkora.
A múlt évben a közel 4,2 millió magyar személyautó átlagéletkora 15,8 év volt, ennél nem volt magasabb érték 2000 óta.
Idén januárban 46 507 darab tisztán elektromos személyautót tartottak nyilván
Idén januárban sokkal több villanyautó kelt el, mint egy éve.
Miért vált barátságtalan üzeneteket egymással az olasz kormány és a Stellantis vezetősége? A szkanderban az utóbbi tűnik muszklisabbnak.
Ha Donald Trump visszatérne a hatalomba, akkor első dolga lenne, hogy megpróbálja ráerőszakolni végtelenül egyszerű gondolkodását a világra.
A reálbérek emelkedése miatt nő a vásárlói kedv is.
Olcsóbbak lehetnek a drága katalizátorok.
Nem halványodnak a kérdőjelek a közlekedés jövője körül.
Íme az „értékbajnokok”!
Folytatódik a stellantisos szájkarate. Az egyik oldalon az olaszok, a másikon a franciák, a harmadikon a cég.
Mutatjuk, meddig érdemes várni.
A villanyautózás korábban vártnál gyengébb előretörése az autópiac egyetlen olyan fejleménye, ami váratlanul érte a szakértőket 2023 második felében.
Tavaly Kínában minden kilencedik megvásárolt autót a BYD gyártott.
Toyoda szerint a piacot fel kell osztani több tisztán működő hajtáslánc között.
Az orosz pofon után fordítottak a franciák.
Megszakadt a sorozat: decemberben csökkent az uniós piacokon forgalomba helyezett új autók száma. Az összkép azonban sokkal jobb. Egy kivétellel.
Fordulópont lehet a használtautó-piacon.
Nem lassít a Toyota, de továbbra is halogatják az villanyautó-váltást.
Mérlegen a német prémiumok.
Egy használt autót jellemzően 3–8 hét alatt adnak el.
Itt is az infláció és a magas kamatok voltak a mumusok.
Kevesebb új autó talált gazdára és zsugorodott a használtautó-piac. Közben pedig korosodik flotta - nem a magyar autópiac éve volt az idei. Mérleg.
Az uniós piacokon a Tesla érte el a legjelentősebb növekedést tavaly, de az Alfára, a Lexusra, a Suzukira és a Cuprára sem lehet panasz.
Mindenütt az élre törtek, tízből kilenc vagy japán vagy koreai gyártmány.
A Dacia vezeti a romániai újautó-eladási listákat. Jövőre megszűnik a roncsautó-program, amit rettegve várnak a kereskedők.
Számos olyan problémakör merül fel, amire talán kevesen gondolnának.
Úgy néz ki, a jövőben még több modellnek lehet búcsút mondani.