Egyre népszerűbbek, ám keveset tudni róluk. Milyen hatásuk lesz az autópiacra a kínai elektromos autóknak?
Kevés szó esik a járművekkel kapcsolatos tudás fontosságáról. Íme egy kis hiánypótlás.
A kék sarokban az elektromobilitás, a pirosban a hagyományos autók. De kell-e győztes egyáltalán?
A 2011-ben hozott határozatot a mai napig nem követte gyakorlati intézkedés.
Ki fogja lecserélni a 4,1 millió autót elektromosra?
Utánajártunk, miért maradt le az európai autóipar a kínaival szemben.
Sok esetben még mindig a hagyományos hajtásláncok jelentik a költséghatékony választást.
Magyarország egyensúlyt keres az imbolygó hajóban.
A falnak rohanunk vagy el tudjuk rántani a kormányt? Jön a Budapest Automotive Summit!
Hivatalosan is politikai szintre lépett az elektromos autók ügye.
Idén a villanyautókra vágyó vásárlók járhatnak a legjobban.
Ursula von der Leyen számolt be róla.
Nem halványodnak a kérdőjelek a közlekedés jövője körül.
2023. szeptember 20., 19:21
A döntést a fogyasztóknak kell meghozniuk.
Mateusz Morawiecki úgy látja, a rendelet emberek millióit hozza hátrányos helyzetbe.
A magyar autóipar jövőjét is befolyásolja a határozat.
Eldőlt: Ukrajna megkapja az egymillió lőszerét.
Többek között erről vitatkoznak a csütörtökön kezdődő EU-csúcson.
Németország vétóval fenyeget, de Franciaország is szövetségeseket gyűjt.
A Zöldek Pártja ezzel szemben támogatja az Európai Unió célját.
Az ilyen járművek is szén-dioxid-mentessé alakíthatók.
Az átállást az energiaválság lassíthatja le.
2035 után szinte csak károsanyagkibocsátás-mentes autók gurulnak majd az utakon.
A zöldek előbbre hoznák a belső égésű motorok halálát.
Felértékelődhet a szintetikus üzemanyagok szerepe. Kitta Gergely írása.
Ez jó hír a magyar autóipar szempontjából.
Németország nem támogatja a belső égésű motorok uniós kivezetését.
Sokak szerint vannak élethelyzetek, amikor az autó nélkülözhetetlen, de vannak, akik ennek az ellenkezőjét gondolják. Mi az igazság?
2020. szeptember 27., 10:27
Kalifornia államhoz hasonló intézkedéseket sürget.