A debreceni BMW-gyár mellett épülhet fel az új Közlekedési Múzeum
Vitézy Dávid szerint Lázár János ötlete teljes tévút.
Vitézy Dávid szerint Lázár János ötlete teljes tévút.
A helyi ellenzék és a város fideszes vezetése között megy a vita.
Húsz nyersanyag hiányozhat az iparágnak.
A beszállítók miatt.
Az építés előkészületei már nagyban zajlanak, a projektre öntötte a kormány és Debrecen is a közpénzt, amelynek a megtérülése így jócskán kitolódhat. Az autóipar közben több éves válság elé nézhet, ami a BMW terveit is befolyásolhatja.
A cölöpözési, alapozási munkálatok és a munkaerő toborzása már zajlott, másfél hónappal ezelőtt még úgy tűnt, idén tavasszal elindul az építkezés is. Aztán a koronavírus keresztülhúzta a vállalat számításait. Reagált a magyarországi BMW is.
A munkaerő-toborzás is folyamatos. Hamarosan elkezdődhetnek a cölöpözési, alapozási munkálatok.
Rekordot dönthet a kilométerenként számított ár, és kifuthat az eredeti költségtervből a projekt.
Megjelentek a kormány nemzetgazdaságilag kiemelt vasúti beruházásai.
A debreceni Modem a BMW-gyár felépítéséhez szükséges, 44 milliárd forintos hitelhez kell.
A gyár neve elő sem került az önkormányzati előterjesztésben.
2019 második felében veszi át a cég a területet.
A román média szerint figyelmeztető jel a döntés.
Felpörög az ingatlanpiac a környéken.
Miskolc külön közleményben tisztázza, miért vesztettek.
Több mint 300 milliárd forintért épül majd az új autógyár, ahol 150 ezer autót gyárthatnak majd évente. A kormány és a BMW már több mint egy éve tárgyalt.
Erőből gyárat. Nem érdekel, akkor is!