255 milliárd forintból, a BudaParton épülhet meg az új állami irodaház
Vitézy Dávid szerint Lázár János tárcája új járművekre és pályafejlesztésre sem költ ennyit.
Vitézy Dávid szerint Lázár János tárcája új járművekre és pályafejlesztésre sem költ ennyit.
A tárca szerint a vásárlás előtt áttekintették a budapesti irodapiacot.
A belépők ára a főszezonban csökken a tavalyi évhez képest.
A Facebookon közölték a rossz hírt.
A beruházás költsége üzleti titkot képez.
További lakóházak, irodaházak és kereskedelmi egységek épülnek a BudaParton.
Az ötödik legnagyobb közpark a fővárosban.
Nem mehet be akárki.
A vásárlók sem tudják pontosan, mikor költözhetnek be, most augusztus végét ígérik nekik.
Kár a vendéglátóhely kedvéért lezárt vízpartért és a közlekedési dugókért, de ez a fejlesztés tényleg nagyvonalú lesz. Megnéztük, mi épül a Kopaszi-gátnál.
Csak kérdés, hogy jutunk oda, miután az új városnegyed harmincezer emberrel növeli meg a környék forgalmát. Új látványterveket is bemutattak a toronyról.
A következő 8-10 évben sosem látott fordulatok várhatók a Kopaszi-gát életében. Városnegyed születik, ami még sosem volt, pedig volt már szinte minden: védgát, vízi paradicsom, majd ipartelep elvadult víkendtelkekkel. Laci bácsi, a gát halőre mesélt nekünk a területről.
Becsúszott egy önreklám is: a főtér BudaPart lesz. Az LMP javaslatát a Kolonics térről leszavazták.
Foglalózás után derült ki, hogy a szomszéd ház három emelettel magasabb lesz, mint gondolta.
Schneller István tételesen végigveszi, szerinte miért nem kell ilyen típusú sztárépítészet Budapestnek.
Szerintük súlyosan megzavarná a városképet: 10 méterrel lenne csak alacsonyabb a Gellért-hegynél.
Egy Ybl-díjas építészt és egy várostervező közgazdászt kérdeztünk, mit szólnak az új budapesti városnegyed terveihez.
Csak pletykák és sajtóközlemények keringtek mostanáig az új városnegyedről. Bejártuk a terepet és rákérdeztünk pár homályos fejlesztési részletre.