Szárnyra kapott a GreenGo, új reptéri szolgáltatással bővül a repertoár
Felhasználói visszajelzések ihlették.
Felhasználói visszajelzések ihlették.
Eltörölték a követelményt, ráadásul további kedvezményeket vezettek be.
Dübörög a carsharing Magyarországon.
Egy átlagos hétköznapunk során is rengeteg szituáció adódhat, amikor nagy szükségünk lenne egy autóra, nem beszélve az ünnepek előtti rohanós időszakról. Cikkünkben olyan példákat mutatunk, amikor a megoldást a mobilunkon, illetve az utcán találjuk.
ShareNow out, wigo in.
Hamis a városi legenda: az autók logóit látva rendszeresen ellenőriz a rendőrség.
Évi 18 ezer kilométer megtétele mellett már nem éri meg erőltetni.
Megszületett egy autótulajdonosokat és -bérlőket összekötő applikáció.
Megtriplázott felhasználói számmal ünneplik a cég születésnapját.
Az autóvásárlás hosszú távú alternatívája lehet.
A globális chiphiány miatt lassulhat az elektromos autók terjedése is.
A főváros ösztönzi a váltást benzinesről elektromosra.
Volt olyan, akinek 126 ezer forintot zároltak a számláján rendszerhiba miatt.
A forgalmi dugók mindennapos agybajából hobbi lesz, ehhez viszont erős központi szervezés kell. A McKinsey autóipari szakértői megmondják a tutit a közlekedés jövőjéről.
Április végétől német versenytársat kap a Greengo és a Mol Limo. A Drivenow hazai franchise partnere a Wallis lesz. Harmadával nő a teljes fővárosi automegosztó-flotta. Budapest lesz az autómegosztó működésének első kelet-európai helyszíne.
Feláras szolgáltatást indít a Mol Limo. A tervezett elektromos bővítés helyett benzines jön az üzemeltetési problémák miatt.
Elindult a verseny a budapesti piacon, két cég közel ötszáz közautóját lehet hajtani. Szájönszfiksön virtuális hajcsárokkal: teszteltük a rendszert.
Januárban indul az ú fővárosi carsharing szolgáltatás. Háromszáz autóval kezdenek, évente száz autóval bővítik a flottát. De a Mol igazából már az önvezető autók korára készül.
A BKK hónapokon belül kialakítja a szabályokat, az egyetlen piaci szereplő, a Greengo attól tart, hogy kigolyózzák Budapestről egy nagy cég kedvéért.
Akár 500 helyen is lehet majd elektromos kocsikat tölteni, ha bejön a kormány és a főváros közös programja.
Végre itthon is elkezdhet terjedni a carsharing, aminek az autóiparon kívül mindenki örülhet. Kiszámoltuk, kiknek éri meg használni az új szolgáltatást, amire a közeljövőben a BKK is rárepülhet.
Ugyanolyan lenne, mint a Bubi, csak kocsikkal.
Városszerte lehetne autókat bérelni.