Kórházba került egy férfi, miután megitta ezt az üdítőt: az ismert italgyártó cég visszavonta ezeket a termékeket
Lúgos hatású tisztítószer volt az egyik bevizsgált üdítőben.
Lúgos hatású tisztítószer volt az egyik bevizsgált üdítőben.
A kóla lehet, hogy tényleg csak a WC-ben fejti ki jótékony hatását.
Nem csak a sajtburgerhez tökéletes párosítás, a háztartásban is sokoldalú partner ez a klasszikus üdítőital.
A Tesla-vezér, miután megvásárolta a Twittert, a világmárkákon poénkodik, melyiket vegye meg következőnek.
Válasz a Coca-Cola Starlightjára.
Olykor egy reklámfilmmel is mellé lehet lőni.
Az Airbnb és a Toyota is nagyot mehet, de akadnak más esélyesek is.
Az italgyártó a következő évekre 30 milliárd forintos fejlesztési programot tervez.
A második negyedévben találkozhatunk az újszerű csomagolási megoldással.
Az nem kérdés, hogy a világ a csomagolási hulladékok problémájával küzd. De az talán nem annyira egyértelmű, miért hasznos és sokoldalú a termékek csomagolása.
Érdemes megvizsgálnunk, mi az, ami csak rossz beidegződés, és egy kis odafigyeléssel változtathatunk rajta.
Miért ne kérhetném kedvenc üdítőmet újratölthető vagy 100%-ban újrahasznosított palackban? - merül fel a környezettudatos fogyasztókban a kérdés. Nézd meg, hogy az olyan nagyvállalatok, mint a Coca-Cola, milyen megoldásokon és kreatív kampányokon dolgoznak a fenntarthatóság jegyében.
Miért ne kérhetném kedvenc üdítőmet újratölthető vagy 100%-ban újrahasznosított palackban? Nézd meg, hogy az olyan nagyvállalatok, mint a Coca-Cola, milyen megoldásokon és kreatív kampányokon dolgoznak a fenntarthatóság jegyében.
Nem bánják, hogy nem tetszenek mindenkinek a plakátok, tiszteletben tartják mások véleményét.
Nem sok kólát iszik mostanság, de a szerelem, az szerelem, üzeni egy kólázós fényképen.
Mi történik akkor, amikor a nagybetűs kólagyártó úgy dönt, saját energiaitalt dob piacra? Teszteltük!
Cukros kóla, 30 százaléknyi kávéval? Persze, hogy kipróbáltuk.
A Coca-Cola belgiumi központjában jártunk.
Ezzel megszületett a kamikaze marketing műfaja, amivel simán kinyírtak egy félmilliárd dolláros bizniszt.
Egy rakás ellenőrzésen kell átesnie a kólának és a gyümölcsleveknek. Mutatjuk az utat a tartályból a polcokig.
A kólacég ennek örömére Milánóba hívta össze a laktózérzékeny újságírók növényi krémjét. Megpróbáltunk boldogabbak lenni a növényi alapú italoktól. Teszt.
Alacsonyabb alkoholtartalmat terveznek, nálunk valószínűleg nem is lesz.
A Coca-Cola ingyenes önismereti tréninget indít, a Mercedes oktatócsarnokot épít Kecskeméten.
Megmondtuk, vagy megmondtuk?
Ennél azért már láttunk bizalomgerjesztőbb dolgokat.
Nem lesz többé Coke Zero a magyar multiplexekben, helyette a Pepsi Twisttel kell beérni.
A narancslés konténerek közé rejtették.
Egy százéves márka és a csók, amit sose fogunk elfelejteni.
Az énekesnőt piros ruhában, kólásüveggel fotózták, de annyira jók a lábai, hogy szinte csak azt lehet nézni.
Az utolsó negyedéven az árfolyamváltozás is sokat rontott.
Törökországban már elkezdték levenni a polcokról, több ország bojkottra szólít fel.
Állítólag idegrendszeri panaszokat és memóriazavarokat okozhat, aláírást gyűjtöttek.