Fémdarabok kerültek az üdítőkbe a szomszédban is, kéthavi Coca-Cola-termés ment kárba
A Fanta, a Sprite és a MezzoMix márkák is érintettek.
A Fanta, a Sprite és a MezzoMix márkák is érintettek.
Megijesztenek a váratlan neszek, mint akkor éjjel, amikor titokban először kóstoltam meg azt a barna italt.
A Tesla-vezér, miután megvásárolta a Twittert, a világmárkákon poénkodik, melyiket vegye meg következőnek.
Válasz a Coca-Cola Starlightjára.
Olykor egy reklámfilmmel is mellé lehet lőni.
Az Airbnb és a Toyota is nagyot mehet, de akadnak más esélyesek is.
Az italgyártó a következő évekre 30 milliárd forintos fejlesztési programot tervez.
A második negyedévben találkozhatunk az újszerű csomagolási megoldással.
Nem bánják, hogy nem tetszenek mindenkinek a plakátok, tiszteletben tartják mások véleményét.
Nem sok kólát iszik mostanság, de a szerelem, az szerelem, üzeni egy kólázós fényképen.
Mi történik akkor, amikor a nagybetűs kólagyártó úgy dönt, saját energiaitalt dob piacra? Teszteltük!
Cukros kóla, 30 százaléknyi kávéval? Persze, hogy kipróbáltuk.
Ezzel megszületett a kamikaze marketing műfaja, amivel simán kinyírtak egy félmilliárd dolláros bizniszt.
A kólacég ennek örömére Milánóba hívta össze a laktózérzékeny újságírók növényi krémjét. Megpróbáltunk boldogabbak lenni a növényi alapú italoktól. Teszt.
Alacsonyabb alkoholtartalmat terveznek, nálunk valószínűleg nem is lesz.
A Coca-Cola ingyenes önismereti tréninget indít, a Mercedes oktatócsarnokot épít Kecskeméten.
Nem lesz többé Coke Zero a magyar multiplexekben, helyette a Pepsi Twisttel kell beérni.
A narancslés konténerek közé rejtették.
Egy százéves márka és a csók, amit sose fogunk elfelejteni.
Az utolsó negyedéven az árfolyamváltozás is sokat rontott.