A magyar nagykövetség 625 millió forintnyi dugódíjjal tartozik Londonban
Szégyenlistát tett közzé a brit főváros közlekedéséért felelős önkormányzati szervezete.
Szégyenlistát tett közzé a brit főváros közlekedéséért felelős önkormányzati szervezete.
Pedig Karácsony Gergely már 2019-ben nyilatkozott erről.
Az államtitkár évek óta hangsúlyozza: nem így kell megoldani a főváros közlekedési problémáit.
Bécs és Koppenhága évtizedekkel jár a magyar főváros előtt.
A Levegő Munkacsoport szerint ha bevezetik a dugódíjat, az mindenképpen csökkentené a fővárosra nehezedő autóforgalmat.
Annak ellenére sem, hogy egyre többen ülnek át autóba a tömegközlekedési eszközökről.
Az államtitkár a Galvani híd mellett érvel és három javaslatot tesz a dugódíj elkerülésére.
Egyszer már döntöttek a megépítéséről, most széles körű társadalmi egyeztetést szeretnének.
A kormány hidat akar, a dugódíjat elutasítja. Az nem teljesen világos, hogy a főváros mit szeretne.
Karácsony kerülné az autósüldözést. A Galvani híd kapcsán tetőzik a dugódíjvita második hulláma.
Belvárosi forgalomcsillapításról, dugódíjról, e-jegyrendszerről, Vitézyről, budapesti hidakról beszélgettünk a napokban kinevezett Varga Ivettel.
Nem egyszerű az ügy: a kerületek és a főváros csatáját hozhatja a pénzért, ráadásul a fővárosnak illene a dugódíjért cserébe nyújtani valamit az autósoknak. A főváros bezárkózott, nem nyilatkozik.
Előbb a Fővárosi Közgyűlésben, majd az Országgyűlésben vitatnák meg.
Megnéztük, milyen feltételekkel veszi át a főváros irányítását Karácsony Gergely és az ellenzéki többségű közgyűlés. A költségvetés helyzete nem megnyugtató, a város sok ponton van kiszolgáltatva a kormánynak. Nagy csaták és kreatív megoldások várhatók az új forrásokért.
Hét hónapja kitiltották az autókat a belvárosból, az új polgármester ezt visszavonta, a bíróság újra bevezette. A légszennyezés ellen hatásosnak bizonyult.
Nem lesz patkányügyi vizsgálóbizottság, kivonult az ellenzék nagy része. Lesz viszont dugódíj.
Kijelentette: ha még egyszer meghallja a kerületektől, hogy a főváros dönt a fizetős zónákról, javasolni fogja: mindenhol 0 forint legyen a parkolás.
A tömegközlekedést fejlesztenék a díjból bejövő költségvetési forrásokból.
Véget vetnének a járdán parkolásnak is.
A volt BKK-vezér a most induló New York-i dugódíjjal vont párhuzamot.
Túl sok hasznos utazás hiúsul meg, miközben rengeteg felesleges utazás pozitív ösztönzést kap.
Kibújni nem tudunk a bevezetés alól, de a megyei matricaszerű dugódíj a legmegúszósabb megoldás.
Az Origo szerint inkább kifizetnek büntetésként évi 20 milliárd forintot, minthogy kockáztassák a választási eredményeket.
A Széll Kálmán tér után a Blaha, a Lánchíd és a Váralagút felújítása jöhet, jelentette be Tarlós.
Csak úgy. Cserébe viszont fizetnie kellene a dugódíjat és parkolást minden ott élőnek is.
A főpolgármester két zónára osztaná Budapestet. A kiskörúton belül többet kellene fizetni.
A főváros teljes területére kellene venni, a megyei matricákhoz hasonlóan. Lehet egy belső zóna is, plusz dugódíjjal.
Dugódíjjal és felszíni járatritkítással lehetne feltornászni a vállalt mutatókat, hogy ne legyen baj.
Most kb. 5 ezer van.
A fővárosnak plusz jogokat akarnak, a tervezett árak máris emelkedtek, beruházásra ne számítsunk.
A megyei matrica évi 5000 forintja is közfelháborodást okozott, a dugódíj akár ennek harmincszorosa is lehet. Ha mindkettőt bevezetik, a Hungária gyűrű lesz az új M0-s, iszonyatos forgalommal. Tarlós átgondolja.