elektromos autó
A kulcskérdés már megvan.
Heteken belül komoly problémák jelentkezhetnek.
Gyerekcipőben a piac, és bőven van akadály, amit le kell küzdeni.
169 százalékkal több járművet adtak el, mint egy évvel korábban.
Utánajártunk, mi áll a brutálisan dráguló autóárak mögött.
Amit most látunk, az menekülés az energiaárak elől.
Darázsfészekbe nyúltunk, és a legnagyobb hazai gyártóval közösen vettük nagyító alá az akkumulátorgyártást.
A miniszterelnök nem akar lemaradni.
Izgalmakkal teli átalakuláson megy keresztül a glopális autóipar.
Az M1-es és az M5-ös autópálya mellé kerülnek új töltők.
Azt egyelőre nem tudni, hogyan jutott le az alagsorba.
Az autó ára még csak a jéghegy csúcsa.
Érkeznek a legmodernebb járművek.
Egyre több a zöld rendszámos autó.
Egy római tűzesetben a vállalat tizenhét elektromos járműve semmisült meg.
Novemberig igényelhető a támogatás.
Továbbra is kérdéses az autóipari jövője, de az Audi Hungaria minden igényt rugalmasan kezel.
4000 új töltőt is telepítenek, amikkel elérhető lesz a kívánt gyorsaság.
Ezzel ugyanakkor nem lettek kisebbek a járműipar előtt tornyosuló kihívások, csak egy kis időt nyertek.
Csaknem 15 millió forintnál kezdődik a nyitóár.
Az sem zavarja őket, hogy nálunk most nincs kolbászból a kerítés.
Az elektromos autó fontos szereplője lesz a jövő mobilitásának, ám az uniós törekvésekkel szemben korántsem biztos, hogy egyedüli.
Krisztián Róbert, a Magyar Suzuki vezérigazgató-helyettese vázolta fel az autóipar helyzetét az Indexen.
Fel kell oldani egy ellentétet, nem feledve, hogy az autóvásárló egyben választópolgár is.
A kulcs a valós kép közvetítése az autóipar történéseiről.
Kérdés, hány sikertörténetet tudunk még felmutatni.
Bár rohamosan terjednek az elektromos autók, vannak gikszerek, és a belső égésűeket sem kell temetni.
2024. december 18., 17:44
A tárgyalások még kezdeti szakaszban vannak.
2024. december 17., 17:10
A kormánynak komoly harcot kell folytatnia, hogy csökkentsék a negatív külső tényezők hatásait.
2024. december 10., 15:31
Már második éve a legkelendőbb autómárka Kínában.
A jövőbe tekint, a jelenben él.
Fontos szerepet szán a vállalat az üzemnek.
A kibocsátási határértéken túlmenően a monitoring esetében is szigorítottak.
2024. november 23., 09:54
Egy európai probléma tüneteit látjuk.
2024. november 11., 16:11
Az ügylet a leköszönő elnök klímapolitikájának az egyik ékköve.
A szegedi BYD-gyár építése jó példája a kapcsolatok fejlődésének – közölte Gong Tao.
Csaknem 200 ezer új dolgozót vettek fel, és már Szegedre is keresik a munkaerőt.
Orbán Viktor szerint is hatalmas csapást jelent a döntés.
120 ezer német munkavállaló készül tüntetésekre, három gyárat terveznek bezárni.
Sanghajban tárgyalnak a felek az „elfogadhatatlan” vámok miatt.
A hazai akkumulátor-iparágat kiemelten érintik az európai autópiac turbulens fejleményei.
Az autózás két szakértője, Bazsó Gábor Karotta és Horváth András fejtette ki a véleményét az elektromos autókról.
Kína rendíthetetlenül előretör.
Nem mindegy, hogy milyen a fő kereskedelmi partnerünk immunrendszere.
Aki felhagy a zöldipar elkerülhetetlen kiépítésével, lemarad a versenytársakhoz képest.
Mindent megváltoztathatnak a strukturális akkumulátorok – már ha sikerül használható modellt építeni belőlük.
15 uniós tagállamnak kell szavaznia erről.
Hová vezetnek a járműiparban és a közlekedésben végbemenő folyamatok?
Az uniós norma hatására potenciálisan tisztábbak, ugyanakkor drágábbak lehetnek az új autók.
2024. szeptember 30., 16:25
A BYD azt is elárulta, hogy miért van erre szükség.
2024. szeptember 30., 07:45
A jelenlegi ütemben haladva nem teljesül az unió által kitűzött töltőszám.
2024. szeptember 27., 19:44
Gigaberuházás történt Szegeden.
2024. szeptember 27., 18:32
A gyártók adócsökkentést javasolnak.
2024. szeptember 24., 07:44
Szijjártó Péter szerint több vállalat is „kézzel-lábbal tiltakozik”.
2024. szeptember 12., 15:30
Augusztus elején jegyezték be a céget.
2024. szeptember 12., 00:02
Az elektromos autók és hibrid megoldások már itt vannak, hogy csökkentsék a levegőbe kerülő szennyező anyagokat. A technológiai fejlődés új korszakot nyitott a közlekedésben – de vajon milyen ártalomcsökkentési lehetőségeink vannak még?
2024. szeptember 10., 21:52
Egy olyan iparágat érint, amely Magyarország számára is kulcsfontosságú.