Ha veteránoznál, de fontos a fenntarthatóság
A '90-es években is volt már klasszikus elektromos városi kisautó, ami lassan zöld rendszámos veteránná érik.
A '90-es években is volt már klasszikus elektromos városi kisautó, ami lassan zöld rendszámos veteránná érik.
Összesen négy vadiúj modell érkezett, de egyelőre még csak koncepcióautókról van szó.
A villanyautók már 18 százaléknál járnak az újautó-piacon.
Az Ocean-M egyelőre még csak koncepcióautó, de a kész változata is idén várható.
A két új típust nálunk sajnos egyelőre nem lehet kapni, Kínába szánják őket.
Az új otthonokat új autóval együtt is megvásárolhatják meg a japán vevők. A Hyundai esélyt kapott arra, hogy ezt kihasználja.
A tisztán elektromos EZ-6 mellett elérhető lesz a plug-in hibrid EZ-60 is.
Egyelőre titkolózás van a modellel kapcsolatban, de ezt most megtörhetik a kiszivárgott képek.
Különleges technikai megoldásokat rejt és pokolian erős. Minden adott ahhoz, hogy jó terepjáró legyen.
A miniszter elmondta, mi jelenti a jövőt.
A konténervárosban akár 1400-an is elférhetnek.
Az ausztrál Tritium fizetésképtelenné vált, egyelőre nem tudni, hogy mi lesz a cég sorsa.
Három különböző útvonalon is elvégezték a tesztet és az eredmények meglepően jók.
Hol van már a franciaországi elnökválasztás, amikor az elnökjelöltek túlzónak tartották a legnagyobb vállatok vezetőinek csillagászati fizetéseit.
Csúnyán téved, aki a kínai kisboltok alapján ítéli meg Kínát.
A szabályozás nélkül nehéz előrébb menni.
Árérzékenyek honfitársaink az autópiacon.
Új néven bemutattak egy csomó autót, amiket kimondottan Kínának szánnak.
Az újdonság nem lesz annyira japán, mint amennyire a neve sugallja.
Azt tervezik, hogy 2028-ban már csak elektromos autóik lesznek a palettán.
Finom vonalvezetésű, jól felszerelt elegáns kabrió, ami nagyon erős és ezért istentelenül megy.
A kormány szerint a zöldenergia a gazdaság jövője.
A döntés mintegy 14 ezer munkahelyet érint.
A végső megoldást kéri egy szenátor a Biden-adminisztrációtól.
Fittyet hánynak a dél-koreai gumiabroncsgyártók arra, hogy a villanyautók iránti kereslet növekedése veszített lendületéből.
Magyarország egyensúlyt keres az imbolygó hajóban.
Mate Rimacot Európa Elon Muskjának hívják.
Az akkumulátorok kapcsán két veszélyfaktort is komolyan kell venni.
Amennyiben bebizonyosodik a nemzetbiztonsági kockázat.
Nagyon sokan ebben a technológiában látják a jövőt, a CATL vezérigazgatója viszont egyelőre szkeptikus.
A közösen fejlesztett akkuk már pár éven belül bekerülhetnek a BMW-kbe.
Meredek tempóban csökken a használt elektromos autók ára az amerikai piacon.
Már keresik a 2-3 milliárd dolláros befektetés helyszínét, de a feltételek kemények.
A fényszórók alapján egyértelműen Porsche, a forma viszont nagyon szokatlan.
Az elektromos autók terjedésével végleg búcsúzhat.
Ezzel vennék fel a versenyt az olcsó kínai konkurenciával.
Váratlanul népszerű az okostelefon-gyártó autója.
Kiderült, mire számíthat a Tesla.
A Hyundai akkor növeli az elektromos autók fejlesztésére és gyártására fordított forrásait, amikor számos autógyártó visszaveszi azt.
Eközben rekordot dönt a használtautó-piac, miközben az árak is konszolidálódnak.
Bemutatták az első modellt.
Elképesztő számokat produkál az első elektromos Porsche felfrissített változata.
A falnak rohanunk vagy el tudjuk rántani a kormányt? Jön a Budapest Automotive Summit!
A Hyundai-Kia csoport dominált a díjátadón, de azért mások is kaptak díjakat.
Hatalmas változások jönnek.
Erre utaló bejegyzést találtak a szervizkönyvben, el is indult a találgatás.
Nem elég, hogy egy kényelmes, hétüléses prémium SUV, még legyen bődületesen erős és sportos is.
Egyelőre még csak ütős koncepcióautóról van szó, ugyanakkor ennek egy létező modell az alapja.
A Neolun még csak koncepció, de később jó esély egy nagyon hasonló szériaváltozatra is. Már a neve is sejthető.
Komoly teljesítményt pakoltak az elektromos pickup alá, de csak keleten számít igazán gyorsnak.
Egy egészen friss technológiai megoldást alkalmaznának, mely biztonságosabb és hatékonyabb, mint a jelenleg használt.
Meredek lejtőn az elektromos autók ára az amerikai piacon.
Egy radikálisan más autóról van szó, mint a mindennél durvább, elektromos Nevera.
Az elképesztően menő T1 Californiát idézhetné, de a Volkswagen szerint van vele egy kis gond.
Letesztelték a Cybertruck, az F-150 Lightning, az R1T és a Silverado EV hatótávját. Csak az egyikük tudta, amit a gyártója ígért.
Változtatás nélkül az európai autóipar az elektromos átállás áldozatául eshet.
Masszív fölényben a VW-csoportos modellek. Igaz, a Tesla Y bejelentkezett a második helyre.
Vérfürdő lesz, ha nem választják újra – mondta korábban a fizetési nehézséggel küzdő elnökjelölt.