![Satufékezett, majd kiszállt balhézni az agresszív sofőr](https://kep.index.hu/1/0/5655/56556/565565/56556557_4181781_ede1da52d5dce50fb7be2c7aab08139c_wm.jpg)
Satufékezett, majd kiszállt balhézni az agresszív sofőr
Az esetről egy videót is megosztottak.
Az esetről egy videót is megosztottak.
Nem ivott alkoholt a szlovákiai sofőr.
A sofőr harminc gyermekbántalmazási váddal néz szembe.
Nagyobb karbon tárcsák, tömör fékbetétek, extrém geometria a féknyergeken. És persze könnyebb is az egész 2023-ra.
Fék ügyben sokan odáig jutnak, hogy ha drágább, biztosan jobban fog. A csillagászati árú fékrendszerek azonban ennél annyival többet tudnak, hogy valójában az lenne legjobb, ha minden autóban ilyen lenne.
A gyors technológiai fejlődés és a darabszámok megállás nélküli emelése finoman szólva sem kedvez a minőségnek.
Elsősorban a versenyzők fogják értékelni a spanyol fékspecialista fejlesztését.
Fék news: a Rulettastra végre tökéletesen biztonságos lesz, mutatjuk, milyen egy teljesen profi fékfelújítás.
Öt kihívó a gyári ellen, olcsótól a drágáig – ezért nem mindegy, melyiket használjuk.
Az egyik fékgyártó felvásárolta a másikat.
Más OT vizsgára készítené fel, én viszont tuningolom.
A rendőrök aligha felejtik el, amit a hátsó ülésen megláttak.
A spanyol Galfer új féktárcsája az újszerű lyukaknak köszönhetően később melegszik el.
A szerelők megcsiszolták, de még mindig sípol enyhe fékezésnél. Át lettem verve vagy ez tényleg normális így?
Az osztrák fővárosban a sínen közlekedő járműveknek már a harmadát újrahasznosított árammal működtetik.
Adunk pár tippet, hogy a vészhelyzet ellenére biztonságban juthass haza.
Elvittem szerelőhöz a kocsit, utána azt vettem észre, hogy nagyon könnyen be tudom nyomni a fékpedált.
Az, hogy simán továbbhajtson, meg se fordult a sofőr fejében, de megszívta a büntetőfékezést.
A franciák Forma-1-es rendszeréhez elméletileg nem kellett emberi beavatkozás.
Pákozd környékén kapták el a teherautót még hétfőn. Le volt szerelve a féktárcsája.
Vezető nélkül indult el üresen, két személygépkocsit lökött félre, majd két megállónyi zötyögés után belement egy másikba.
Videón a Chiron új fékének tesztüzeme.
Van pár dolog, amit ellenőrizz, mielőtt egy típusidegen alkatrészt tennél fel.
Pedig garázsban tartom. Menjen inkább a szabd ég alá?
300-zal az első kanyarba, fék nélkül.
Ugyanitt jó hír: az utólag megvásárolt fékfőhengerekkel nem lesz baj, csak a gyártóknak beszállítottal.
Az Aprilia, a KTM és a Ducati leggyorsabb modelljei is érintettek.
A lötyögés mértéke fontos, de a te parád nem emiatt van.
Legalább hetente okoz egy balesetet.
Nem, de nagyon oda kell figyelni. Elő a nyomatékkulccsal.
Két klikk választja el az utcai használhatóságot a MotoGP érzéstől.
Egyik fékezésről a másikra történt, és azóta sem javul.
Nincs más beszállító a királykategóriában.
Rengeteg az ellenőrizetlen forrásból származó fékalkatrész Magyarországon.
A fék tuningja vékony jég: a közhiedelem szerint hozzányúlni is tilos, miközben néhány aprósággal azért lehet rajta javítani.
Mármint a működési elv megvan, de amúgy ki a tököm tesz a lánckerékre féket?
Több mint húsz autógyártó alapfelszereltségként kínálja majd az automata féket az USA-ban.
Mitől jó, ha radiális? Lyuggatott vagy csipkés szélű tárcsa a jobb? Nagy varázslat a fém fékcső?
Kiderült, miért csúszott túl a személyvonattal szembekerült kaposvári gabonaszállító.
Az akció a C600 Sport nagyrobogókat érinti, amelyeknél kidörzsölődhet a fékcső.
Közúti katasztrófát is okozhattak volna.
Tavaly vettem újonnan egy Dokkert, előtte nem volt ABS-s kocsim
Miután eldőlt az ősi két ütem vs. négy ütem vita, nekiláttunk rendbe rakni a fékeket.
A szerelő szerint üt a tárcsa, de a csere sem oldotta meg a helyzetet.
A budapesti állatkert szerint az utasok tehetnek a dologról.
Lapos gumi, rozsdás lánc, beragadt váltó, nem fogó fék. Ismerős? Elmondjuk, mihez, hogyan kell nyúlni, hogy újra minden úgy működjön, ahogy kell.
Nem jár hetente Münchenbe százötvennel, tehát nem teszi ki autóját extrém igénybevételnek? Téved.
A kuplung érdekes, nyekergő hangot hallat benyomáskor. A hátsó fékdobok is visítanak.
Újabb év, újabb jó poén az NKH-tól: idén a fékrendszer kialakítása miatt indult be a pikkelés egyes autótípusokra.
Van amelyik gyártónál az autó típusa alapján csak egyféle fékbetétet találtam, másikaknál külön van első és hátsó.
Fékhiba miatt Cliókat és Kangookat javítanak.
Nem cseréltünk betétlepot, milyen lehetőségeim vannak?
Még három éve sincs meg az 504-esem, két éve használom is, de már úgy tűnik, mintha legalább egy évtizede együtt lennénk.
Fékrendszerhiba miatt személyautókat és városi terepjárókat kell visszavinni az USA-ban.