A HungaroControl cáfol, nem a létszámhiány okozza a járatkéséseket
Nem csitulnak a kedélyek.
Nem csitulnak a kedélyek.
Klasszikus vagy fapados utasbiztosítások: melyik éri meg jobban, mire és mennyit fizetnek?
Exkluzív interjú a Wizz Air vezérigazgatójával.
A vállalatnak még így is van több mint 1,6 milliárd eurónyi készpénze.
A Southwest Airlines száz darab új 737 MAX-7 típusú repülőt rendelt.
Az Ammán–Budapest-járat tavaly nyári fiaskója miatt kapták a brutális bírságot.
És megint a Wizz Air járatát választotta.
Gulyás Gergelyék fogyasztóvédelmi eljárást indítanak a Frankfurtban hagyott utasok miatt.
A turizmusszakma sem örülne neki.
Egyre vadabb ötletek látnak napvilágot a Liszt Ferenc Repülőtér jövőjével kapcsolatban, már az is felmerült, hogy a fapadosokat egy másik reptérre tennék át. Mivel járna ez, és valós, vagy csak a választásokig kitartó ígéret lesz?
A fapados légitársaság viszont továbbra sem tervez tőzsdére menni Budapesten.
Az Izlandon bejegyzett, Európa és Amerika között repülő Primera Air húzza le a rolót.
A kormány hivatalból eljárást indított ellene, de még erre sem reagáltak semmit.
Cseh, skót és spanyol város is van a jövő télen induló új járatok között.
19 százalékkal növekedett a légitársaság forgalma.
Sokáig a gazdagok kiváltsága volt, ma már néha olcsóbb a busznál is. Mi kerül ennyibe egy fapados repjegyen? Hogyan oszlanak meg a költségek? Elmagyarázzuk!
5 ezer forintért lehet majd átrepülni az óceánt. Ha sikerül a terv, és ha az utas kibírja.