Kalotaszegi mintát sajátított ki egy fast fashion márka, de elfelejtettek róla szólni
A ruhadarab Magyarországon is megvásárolható.
A ruhadarab Magyarországon is megvásárolható.
Szerinte az üzleteknek túl kell lépniük a „tranzakciós” jellegen.
Környezeti rasszizmus és gyarmatosítás az Atacama-sivatagban.
A kényelmes megoldás miatt csúnyán besülhetünk. Szó szerint.
Miért rossz a fast fashion?
A Temu és a Shein párbaja.
A divat olykor nyomasztó, de Mengyán Eszter segít.
Vezető divatplatformmá vált és hamar a legfontosabb startupok között találta magát.
A tömeggyártás sem úszta meg, így ezt előbb-utóbb mindenki megérzi.
Környezetszennyező iparág, hatalmas ökológiai lábnyommal.
A fast fashion is átalakult: a kézfertőtlenítővel és a távolságtartással egybekötött bolti vásárlást felváltotta az online beszerzés.
Nincsen bevált recept.
Az emberek nem költenek divat- és dizájntermékekre, ha a biztonságuk forog kockán.
Idén 12 milliót szállítanak Nagy-Britanniában a boltokba, pedig már most is 65 millió van a britek szekrényeiben. A fiatalok harmada egyetlen alkalommal veszi fel az ünnepi pulóvereket.
A textilipar az egyik legszennyezőbb iparág a világon, így sokan vélik úgy, hogy valamilyen módon szabályozni kell.
Nyakunkon a klímaváltozás, betemet mindent a műanyag hulladék, futótűzként terjed a fake news, közben tombol az előítéletesség és túltoljuk a túlfogyasztást.
Pimaszul nyúlták az Instagramon a ruhakölteményeit.
Hemzsegnek a fizikai és szexuális visszaélések az ázsiai üzemekben, ahonnan a H&M és GAP ruhái is származnak.
A vártnál sokkal gyengébb lett a forgalmuk.
Nem sikerült jól a tavalyi év, egy még olcsóbb márka bevezetésével próbálkozik a svéd cég.
Más ruhákat keresünk, máshogy vásároljuk és viseljük őket, mint pár évvel ezelőtt, az átalakulás pedig gyorsul. A verseny hatalmas, kitűnni igen komoly pénzbe kerül, ikonikus brandet építeni ma már lehetetlen, a bukások pedig mindennaposak. Magyarországról mégis egyre többen indulnak meghódítani a világot, a szakma igencsak felkapott lett. Elmagyarázzuk, hogyan működik a divatvilág.
A divatipar ma a második legpiszkosabb iparág. Sem a gyártásra, sem a ruhaszemét kezelésére nincs megnyugtató megoldás, és a márkák közti verseny egyre őrültebb tempót diktál. Oké, hogy le van árazva ezer forintra, de biztos hogy kell az idei tizenötödik póló?
Az egykor menő amerikai ruhaóriás az utóbbi időben rémes eredményeket produkál. Az internetes vásárlásra fognák az egészet, de inkább úgy fest, nem sikerült felzárkózniuk a divatipar meghatározó trendjeihez.