59 találat az Indexről, és a környékéről.
A 2010-ben épült gép állítólag jó állapotban volt.
Enélkül már nem lehet új autókat regisztrálni.
Fél órán keresztül bírja 1100 Celsius-fokos lángok között, de ha kell, 30 napig a tenger akár 6000 méteres mélységében is működik.
Mindig segít, ha megtalálják.
A másik adatrögzítőt még keresik a hatóságok.
Andrej Plenković szerint a paksi atomerőműbe vagy Budapesten is becsapódhatott volna a robotrepülő.
Sok autó már most is küldi az adatokat a gyárnak, csak nem tudtál róla. Hamarosan kötelező lesz a fekete doboz is, és ez még csak a kezdet.
Egyelőre nem tudni, hogy mikorra tudják visszanyerni a rajta található információkat.
2020. augusztus 23., 14:11
Kér rakéta találta el a gépet, az első után még legalább 19 másodpercig voltak túlélők a repülőn.
2020. augusztus 9., 18:25
A pénteki tragédiában 18-an vesztették életüket.
Az Európai Bizottság szerint megszületett az előzetes megállapodás, így 2022-től válhatnak kötelezővé az új biztonsági eszközök.
Kivizsgálják, mi okozta a Boeing 737 MAX 8-as gép katasztrófáját.
2018. augusztus 23., 10:21
A víz-levegő sűrűségkülönbség miatt eddig nem tudtak, de egy új hangszóróval megoldható.
A francia szakértők megállapításai ellentmondanak a terrortámadásra utaló egyiptomi jelentésnek.
A kínai gyártmányú mianmari gép 12 napja csapódott a tengerbe.
2016. december 27., 07:44
Kiemelték a vízből, Moszkvába fogják szállítani.
A rendőrség házkutatást tartott a 2-es metró járműtelepén, az ütköző metró feketedobozát is vizsgálják.
2016. szeptember 16., 00:49
A lengyelek újra átvizsgálták a 97 halottal járó zuhanást, szerintük az akkori vezetés összejátszhatott az oroszokkal.
A jelentésen dolgozó bizottságot ismerő források újabb információt tettek közzé.
A Földközi-tengerbe zuhant gép fedélzetén füst volt a tragédia előtt.
Egy francia hadihajó észlelte a jeleket. Nagy a verseny az idővel.
Egymást cáfolják a hatóságok.
Az elnök szerint hosszú időbe telhet a katasztrófa okainak felderítése, egyelőre még bármilyen forgatókönyv elképzelhető.
A 63 halálos áldozatot követelő katasztrófában a fekete doboz is megsérült, hetekig kell dekódolni.
A fekete dobozokból ez derült ki.
Csak az adatok elemzésével lehet megállapítani a baleset okát, a háromból két doboz megvan, egyet még keresnek.
Francia források szerint a megsemmisült orosz gép motorzajának hitt hang valójában robbanás volt.
2015. szeptember 30., 00:58
40 éve zuhant le a Malév Budapestről Bejrútba tartó járata. A tragédiát nem követte hivatalos vizsgálat, a bizonyítékok eltűntek, a roncsokat sosem hozták a felszínre. Biztosítási csalás? Robbantásos merénylet? Kilőtték a gépet? Senki sem tudja.
Andreas Lubitz a műszaki adatok szerint is gyorsította a gép zuhanását.
Kapnak egy érzékelőt, ami jelzi a becsapódás közelségét. A földi irányítás is több jelzést kapna.
Ez a szerda nagy kérdése. És hogy mi lehet a Germanwings-gép fekete dobozának felvételein.
Nyilvánosságra hoztak egy fotót a lezuhant repülő fekete dobozáról. Még egy másikat meg kell találni a roncsmezőn.
Ez rögzítette a pilóták egymás közötti beszélgetését.
Egy keresőhajó jelzéseket észlelt a 162 emberrel lezuhant repülő feketedobozából.
Brit szakértők megvizsgálták az adatrögzítőket.
Pontosan kiderülhet, mi történt a géppel: a doboz szinte sérthetetlen, mindent rögzít.
A biztosítók valós adatok alapján azonosíthatják a túl sportosan vezetőket vagy épp a csalókat.
3010 négyzetkilométeren nem találtak semmit, most nagyobb területet fésülnek át a mélyben.
A keresés vezetője szerint a jelzések nem a fekete dobozból származnak. Az ausztrál miniszterelnök szerint viszont igen.
Fekete dobozokéhoz hasonló jelet észleltek 4500 méter mélyen. Még nem tudni, hogy a gépé-e.
2012. szeptember 12., 00:56
Az elsüllyedt óceánjáró balesetének bizonyítási eljárása október 15-én indul.
Csak a fekete dobozból tudhatják meg, miért süllyedt a gép pilótája a hegycsúcsok magassága alá.
Az egyiket már felszínre is hozták. Összeállhat a teljes kép, hogy pontosan mi történt.
Újabb részletek derültek ki a 2007-es, Rio de Janeiró-i Airbus katasztrófájáról.
A Der Spiegel szerint ez derült ki a nemrég megtalált fekete dobozok kiértékelésekor.
A 2009-ben szerencsétlenül járt Air France gép kapitánya nem volt a pilótafülkében a lezuhanáshoz vezető jelenségek észlelésekor.
Végre kiderülhet, mi okozta a gép katasztrófáját két éve, amikor öt magyar is meghalt.
A műszaki vizsgálat szerint jó állapotban van.
A szerdai, pakisztáni repülőgép-szerencsétlenséget senki sem élte túl, a dobozokat még vizsgálják.
A pilóták több figyelmeztetés ellenére próbáltak leszállni, egy tévé szerint az életüket féltették.
A fedélzeti automatika sokszor figyelmeztette a pilótákat, hogy túl alacsonyan szállnak.
A szerkezetek már nem adnak jeleket, valószínűleg örökre a mélyben maradnak.
2009. szeptember 5., 09:41
Inkább műholddal továbbítanák az adatokat.
2009. augusztus 28., 10:59
A Comore-szigeteknél két hónappal ezelőtt lezuhant gép adatrögzítő berendezéseinek kiemelését megkezdték.
A TU-154-es típusú gép 168 emberrel a fedélzetén tizenhat perccel a felszállást követően zuhant le szerdán.
A tengerbe zuhant Air France gép adatrögzítőit 6000 méter mélyről akarják felhozni.
A repülők fekete dobozához hasonlóan extrém körülmények között is megőrzi a tárolt adatokat.
Előkerült a szerdán Amszterdam mellett
lezuhant török utasszállító repülőgép fekete doboza, ám annak elemzése több hónapig is eltarthat.