Megszólalt a légitársaság, külső fizikai és műszaki beavatkozás okozta az azeri utasszállító tragédiáját
A korábbi jelentések szerint egy orosz légvédelmi rendszer lőhette le a repülőgépet.
A korábbi jelentések szerint egy orosz légvédelmi rendszer lőhette le a repülőgépet.
Az eseményrögzítő készülék nem kommunikál majd vezeték nélkül semmilyen más eszközzel.
Egy fontos dolog azonban nem derült ki.
A repülőtéren is gondok voltak.
Közelebb került a hatóság ahhoz, hogy megtudja, mi okozta a szerencsétlenséget.
Felfüggesztették a Boeing 737–800-as típusú gépek közlekedését.
A repülőgép súlyosan megsérült a baleset során, ezért a vizsgálatok nagy nehézségekbe ütköznek.
Háy György repülésbiztonsági szakértő szerint néhány másodperc áll csak rendelkezésre, hogy reagáljanak ilyen helyzetekben.
Segít kideríteni, hol mentek félre a dolgok.
Abba is belementek, hogy a gép feketedobozait Párizsba küldjék.
Ők maguk akarják kiértékelni az adatokat. 176 ember ült a gépen, senki nem élte túl.
Justin Trudeau hiába szólította fel Iránt, hogy Franciaországba küldje a feketedobozokat.
A Viking Sigyn szállodahajó feketedoboza mindent rögzített, ami a 28 halálos áldozatot követelő tömegkatasztrófa pillanataiban történt.
A katasztrófát túlélő dél-koreai turistákat is meghallgatta a rendőrség. A kihallgatásokat többször is félbe kellett szakítani.
Továbbra sincs meg a pilótafülkében elhangzó beszélgetéseket rögzítő berendezés.
Búvárok hozták felszínre.
Elfelejtettek bekapcsolni egy jeladórendszert, a rossz jeleket a pilóta tragikusan rosszul próbálta korrigálni.
A pénteki katasztrófában 110-en haltak meg.
Könnyebb lesz megtalálni szerencsétlenségeknél, és jóval több órányi adatot tartalmaz majd.
A hiba nem lett volna végzetes, de a pilóták pánikreakciója hozzájárulhatott a zuhanáshoz.
A fedélzeti beszédrögzítő adatait már vizsgálják.
Háromezer méteres mélységből kellene felhozni.