Algériából Párizsba potyázott egy repülő futóművében, majdnem halálra fagyott
Fagyott holttest is zuhant már le az égből.
Fagyott holttest is zuhant már le az égből.
A halottat a frankfurti repülőtér dolgozói találták meg.
A gép futóművei mélyen a saras talajba süllyedtek.
Egy Abarth 500 vezetését általában széles vigyort rajzol az arcra. Ezúttal nem így történt.
A maga idejében egy csodásan mozgó nagy szedán volt az E39 M5, most azt is megnézheted, hogy hogyan jutott el odáig.
A gyors technológiai fejlődés és a darabszámok megállás nélküli emelése finoman szólva sem kedvez a minőségnek.
Félaktív rendszere már több gyártónak is van, de motorkerékpáron ez lehet az első teljesen aktív szett.
Az ügyben nyomozás indult.
Mire észre veszed a kopogást, már lehet, hogy nem csak egy alkatrészt kell cserélned. De miért kell lekapni a féket is?
Persze, csak a legdrágább kivitel kapta meg.
Más OT vizsgára készítené fel, én viszont tuningolom.
Ha lenne egyértelmű válasz, mindenki ugyanolyan motorral menne. Mindnek megvan az előnye.
A Bilstein az autók Öhlinse, mostantól viszont a motoroknál is azok akarnak lenni.
A teleszkópvilla hátrányait küszöbölik ki. Kompromisszumot viszont így is kötni kell.
Két dologba tudok belekötni, és az egyiket már meg is oldották.
Nem kerül sokba, de sokat számít: így állítják be az autó futóművét.
Szétvert felni, törött vázelemek, bedőlt rugótornyok és törött lengőkarok: ezekre képes egy kátyú, ha nem figyelünk oda.
12 év függetlenség után egy partnere vásárolta fel a svéd futóműmárkát.
Ha harminc éves versenymotort építesz, minden alkatrész ellened van. Nincs kivétel.
Szerencsére jött a tulaj, és segített. Van, aminek már nem érdemes otthon nekiállni.
A Honda PCX125 rugóstagja évről évre pocsékabb. Mire cseréljem?
Érdekes, hogy a MotoGP után éppen a Zero TT futamon jelenik meg először a szénszálas első futómű.
Az lehet, hogy bemegy egy másik típusé a helyére, de attól az még nem biztos, hogy jó lesz oda. Még adott típuson belül sem.
Ha amúgy elégedett vagy a Liberty-vel, nem biztos, hogy a lecserélése a legjobb megoldás.
Egyszerű laprugós felfüggesztésnek látszik, de annál sokkal többet ígér a Lift fantázianevű rendszer.
A Ducati MotoGP csapatával közösen egy újfajta első villán dolgoznak.
Légrugós csoda aktív csillapítás- és hasmagasság-változtatással és hátsókerék-kormányzással kényezteti a következő A8-as utasait.
Csodával határos módon senki sem sérült meg. A gépet evakuálták.
Van egy pont, aminél már nem igazán lehet különválasztani az átépítést a tuningtól.
Az elmebaj valahol ott kezdődik, amik sportmotor szintű futóművet és féket építenek Harley alá.
Fillérekből lehet javítani az irányíthatóságon. És rontani is.
A futóműnél előbb utóbb eljön a pont, amikor már nem elég a karbantartás – cserélni kell, de nem mindegy, hogy mire.
Repülő szőnyegről beszélnek a franciák, de egyelőre nem igazán derült ki, miben is különleges az új rendszer.
A Showa eltűnt a MotoGP-ből, de nemsokára a KTM belép királykategóriába, és hozza magával a háztáji WP-t.
A futóműalkatrészeiről ismert gyártót a szintén olasz VRM húzza ki a lecsóból.
Először a Dakaron bizonyíthat a KTM új légrugós első futóműve.
A francia márka ugyan nyugdíjazza a hidropneumatikus rugózást, de azt mondják, már fejlesztenek valamit helyette.
Valami nem jó elöl, de mit csináljunk? Keményebb rugó kell? Vagy az olajból kell sűrűbb? Esetleg progresszív rugó?
Mikor a padkáról gurulok lefele, hatul kopog mindkét oldal, belülről elég jól hallhatóan. Menet közben ez megszűnik.
Olyan érzés, mintha a rugó be lenne fagyva, és csak bizonyos idő (=felmelegedés) után engedne ki.
Hiábavaló volt minden erőfeszítés, a partnereknek új beszállító után kell nézniük.
Jeges úton egy kereszteződésben eltekert kormánnyal padkának csúszott az autó.
Stabilizátor, szilentek, gömbfej és csapágyak cserélve. Fékbetétek és tárcsák is újak. És többet is fogyaszt.
Tavaly balra kissé kitekert kormánnyal kapott egy puffot az első futómű, azután semmi változás nem volt.
Bődületes zaj az utastérben különböző sebességeken felerősödve.
Egy új futóművel sebességrekordot döntött egy CV90. Fényesebb a lánctalp, ha lengéscsillapított.
A Marzocchi olasz futóműgyártó 65 év működés után bezárja a kapuit.
Már leszedtem mindkét kereket, megnéztem mindent, de semmi rendellenességet nem tapasztalok.
Elkoptak, cserélném őket. Muszáj olyat vennem, mint a hátsó?
McDonald's, Paul McCartney, viszont Douglas MacArthur és Andie MacDowell - mekkora a kavar e fránya mekkes előtag körül...
Egy Londonból Las Vegasba tartó gép egyik futóműve hibásodott meg, kényszerleszállást hajtott végre. Az esetről több videó is készült.
A csere után a futómű felől (én balról hallom) a kerék fordulattal megegyezően dübörgő hang hallható!
Én a lengés csillapítóra gyanakodtam
Ha csak egy dolgot nézel meg a francia autón, ez legyen az: egy aljas, sunyi ellenség, amit a legtöbb Peugeot- és Citroën-tulajdonos már ismer.
Az ötlet nem rossz – a kérdés az, hogy mennyire egyszerű megvalósítani.
Egy norvég tinédzsernek nem volt akkora szerencséje, mint nemrég egy amerikai társának.