Hasít a GreenGo, és most nagyot dobbantottak
Dübörög a carsharing Magyarországon.
Dübörög a carsharing Magyarországon.
Előveszed az appot, és pár perc múlva már egy furgonban ülhetsz, perdíjért. Sosem volt még ennyire egyszerű ekkora teherautót bérelni Budapesten!
Az objektív felelősség lényege, hogy valaki mindenképp fizetni fog. Ha autómegosztót használsz, akkor ez te leszel.
Hamis a városi legenda: az autók logóit látva rendszeresen ellenőriz a rendőrség.
Évi 18 ezer kilométer megtétele mellett már nem éri meg erőltetni.
Az autóvásárlás hosszú távú alternatívája lehet.
A GreenGónál legalábbis 24 óra alatt 23 százalékkal többen béreltek a szokásosnál.
Nyolc négyzetkilométerrel bővítettek, több kerületben kitolták a zónahatárt.
A car sharinggel a számos előnye mellett több magántulajdonú autót is lehet helyettesíteni.
Az akciót a 10 millió Fa Alapítvánnyal együttműködésben hajtják végre negyedik születésnapjuk alkalmából.
A főváros azt vizsgálja, hogy kaphassanak-e azok is parkolási kedvezményt, illetve legyenek-e közautó-állomások.
Párágában is megpróbálkozik Budapest első autómegosztója.
Mi lenne, ha nem árulnák el, milyen üzemanyagokat árulnak a benzinkúton?
A forgalmi dugók mindennapos agybajából hobbi lesz, ehhez viszont erős központi szervezés kell. A McKinsey autóipari szakértői megmondják a tutit a közlekedés jövőjéről.
Az autókkal érkezők használhatják az Airport Hotel Budapest parkolóját, innen pedig ingyenes transzferrel juthatnak át az érintettek a repülőtérre.
A Greengo és a Mol Limo után itt a Drive now autómegosztó szolgáltatása. Nem a legolcsóbb akar lenni.
Több mint húszezren regisztráltak egy hónap alatt a budapesti rendszerbe.
Leteszteltük, melyik közautót lehet előbb elindítani. Nem mindegy, mert az idő itt valóban pénz.
Elindult a verseny a budapesti piacon, két cég közel ötszáz közautóját lehet hajtani. Szájönszfiksön virtuális hajcsárokkal: teszteltük a rendszert.
200 benzines és 100 elektromos autóval indul a Mol Limo.
Összeszedtük, melyik cégnél mit kell tudni a közösségi autóbérlésről.
A flottának csak harmada elektromos, de a parkolás és a tankolás miatt nem a bérlőnek kell aggódnia.
A BKK hónapokon belül kialakítja a szabályokat, az egyetlen piaci szereplő, a Greengo attól tart, hogy kigolyózzák Budapestről egy nagy cég kedvéért.
Akár 500 helyen is lehet majd elektromos kocsikat tölteni, ha bejön a kormány és a főváros közös programja.
És ha lemerül az egyik, csak átülnek egy másikba. A Greengo autómegosztó szolgáltatás vezetőjével beszélgettünk az első hét tapasztalatairól.
Végre itthon is elkezdhet terjedni a carsharing, aminek az autóiparon kívül mindenki örülhet. Kiszámoltuk, kiknek éri meg használni az új szolgáltatást, amire a közeljövőben a BKK is rárepülhet.
Olcsóbb a taxinál és a saját autónál, mobilos applikációval lehet beszállni a szabad autókba és még a parkolás is ingyenes. Kipróbáltuk az autós BUBI-t, a ma induló Greengót.