Szárnyra kapott a GreenGo, új reptéri szolgáltatással bővül a repertoár
Felhasználói visszajelzések ihlették.
Felhasználói visszajelzések ihlették.
Eltörölték a követelményt, ráadásul további kedvezményeket vezettek be.
Dübörög a carsharing Magyarországon.
Hamis a városi legenda: az autók logóit látva rendszeresen ellenőriz a rendőrség.
Évi 18 ezer kilométer megtétele mellett már nem éri meg erőltetni.
Az autóvásárlás hosszú távú alternatívája lehet.
A car sharinggel a számos előnye mellett több magántulajdonú autót is lehet helyettesíteni.
Az akciót a 10 millió Fa Alapítvánnyal együttműködésben hajtják végre negyedik születésnapjuk alkalmából.
A főváros azt vizsgálja, hogy kaphassanak-e azok is parkolási kedvezményt, illetve legyenek-e közautó-állomások.
A forgalmi dugók mindennapos agybajából hobbi lesz, ehhez viszont erős központi szervezés kell. A McKinsey autóipari szakértői megmondják a tutit a közlekedés jövőjéről.
Az autókkal érkezők használhatják az Airport Hotel Budapest parkolóját, innen pedig ingyenes transzferrel juthatnak át az érintettek a repülőtérre.
Több mint húszezren regisztráltak egy hónap alatt a budapesti rendszerbe.
Leteszteltük, melyik közautót lehet előbb elindítani. Nem mindegy, mert az idő itt valóban pénz.
Elindult a verseny a budapesti piacon, két cég közel ötszáz közautóját lehet hajtani. Szájönszfiksön virtuális hajcsárokkal: teszteltük a rendszert.
200 benzines és 100 elektromos autóval indul a Mol Limo.
A BKK hónapokon belül kialakítja a szabályokat, az egyetlen piaci szereplő, a Greengo attól tart, hogy kigolyózzák Budapestről egy nagy cég kedvéért.
Akár 500 helyen is lehet majd elektromos kocsikat tölteni, ha bejön a kormány és a főváros közös programja.
Végre itthon is elkezdhet terjedni a carsharing, aminek az autóiparon kívül mindenki örülhet. Kiszámoltuk, kiknek éri meg használni az új szolgáltatást, amire a közeljövőben a BKK is rárepülhet.